printlogo


کد خبر: 182446تاریخ: 1396/7/13 00:00
کوتاه و گویا


  نمایشگاه عکس با عنوان «جهان‌دیدگان» به مناسبت روز جهانی سالمند در ایستگاه‌های منتخب مترو برپا شده است. به بهانه فرارسیدن روز جهانی سالمند (دوشنبه 9 مهر) نمایشگاه عکس «جهان‌دیدگان» با 20 فریم عکس منتخب از آثار هنرمندان عکاس کشور به مدت یک هفته میهمان نگاه مسافران مترو است.
  مرحله منطقه‌ای رقابت‌های بیستمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 30 آبان 96 فعالیت خود را آغاز می‌کند.
  دومین نشست تخصصی هفته‌ ملی کودک با حضور متخصصان با عنوان «کودک و قهرمانان دینی» روز چهارشنبه 12 مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. بر این اساس، «کودک زیر چتر ایمان» عنوان روز نخست هفته‌ ملی کودک است که با محوریت آن نشست «آموزه‌های عاشورایی» پیش‌تر با سخنرانی دکتر محمدرضا سنگری برگزار شده بود.
  بیست‌ونهمین نشست باشگاه فیزیک با هدف بررسی پدیده‌‌های فیزیکی و قوانین آن در مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران برگزار می‌شود. مهندس امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با بیان این خبر اظهار داشت: نشست‌‌های باشگاه فیزیک مرکز علوم در دومین پنجشنبه هر ماه برگزار می‌شود و بیست‌ونهمین نشست این باشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پنجشنبه 13 مهرماه از ساعت 16 و 30 دقیقه الی 19 با حضور اساتید، اعضای باشگاه فیزیک و علاقه‌مندان به علم فیزیک در تالار کهکشان اجرا می‌شود.
  شانزدهمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در شهر سنندج و به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می‎شود، نمایشگاه سیار این موزه از 22 الی 28 مهرماه سال جاری در محل دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.
  جلسه هماهنگی و تبادل نظر مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. در این جلسه موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران از سوی 2 دستگاه بویژه در قالب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه تأکید شد.
  هجدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «اعتیاد به بازی‌‌های رایانه‎ای» توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شد.
  سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 تهران از برگزاری آیین 40 شب روضه در بیت شهدای معزز دفاع‌مقدس در این منطقه خبر داد و افزود: سوگواری سرور و سالار شهیدان و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت، سرلوحه برنامه‌‌های عاشورایی منطقه قرار دارد.
  شهردار منطقه  21  تهران  از برگزاری دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت با مشارکت بیش از 60 واحد صنعتی و تولیدی در سطح این منطقه خبر داد. حسن رحمانی، شهردار این منطقه با بیان این خبر گفت: با توجه به بافت غالب صنعتی این منطقه و در راستای جامه عمل پوشاندن به شعار سال «اقتصاد مقاومتی: اقدام و عمل» که توسط رهبر انقلاب به عنوان سرلوحه فعالیت‌‌های سال 96 معرفی شد، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه21 اقدام به برگزاری دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت در ورودی غربی پایتخت کرد.


Page Generated in 0/0050 sec