printlogo


کد خبر: 182464تاریخ: 1396/7/13 00:00
آیت‌الله آملی‌لاریجانی:
هجمه‌ها به دستگاه قضا به دلیل سد کردن راه نفوذ است

رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه شایعات اخیر درباره اینجانب و خانواده‌ام هیچگونه ارزش پاسخگویی ندارد، هجمه‌ها به دستگاه قضایی و مسؤولان قوه‌قضائیه را به دلیل اقدامات این دستگاه برای مقابله با فتنه ۸۸ و سد کردن راه نفوذ دشمنان دانست. به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری با اشاره به اقدامات قوه‌قضائیه در جریان فتنه ۸۸ تأکید کرد:
اگر چه بصیرت و حضور مردم موجب برچیده شدن بساط فتنه شد اما قوه‌قضائیه به عنوان یک بازوی مقتدر، حرکت مردم را قاطعانه پشتیبانی کرد و مجاهدانه در میدان مقابله با فتنه‌گران ایستاد.  وی افزود: بنده کاری به اهداف سران فتنه ندارم اما آنچه در کوی و برزن داشت اتفاق می‌افتاد، در مسیر براندازی بود. اراذل و اوباش هم بر این موج سوار شدند و ضمن حمله به مسجد و پایگاه بسیج و به شهادت رساندن مردم، علیه نظام و ولایت‌فقیه شعار دادند.
هتک حرمت عاشورا نیز یکی دیگر از اقداماتی بود که صورت گرفت و مردم در مقابل آن ایستادند. آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم برای به نتیجه رساندن پروژه نفوذ، اظهار کرد: آنها می‌خواهند در فکر مدیران نظام اینگونه القا کنند که جز با دوستی و مصالحه با آمریکا نمی‌توان کاری از پیش برد. گاهی یک فرد را به عنوان جاسوس به جایی می‌فرستند اما ما امروز با جاسوس‌های رسمی طرف نیستیم بلکه با افرادی سر و کار داریم که تلاش می‌کنند فکر مدیران را برای ترغیب به سمت مسیر مطلوب دشمن تغییر دهند. جمهوری اسلامی در مقابل این نفوذ ایستاده و قوه‌قضائیه رکن اساسی این مقابله است. رئیس قوه‌قضائیه افزود: دشمن با سیلی محکمی که در فتنه ۸۸ و پروژه نفوذ از دستگاه قضایی خورده است، طبیعی است علیه قوه‌قضائیه، مسؤولان دستگاه قضایی و شخص رئیس قوه‌ شایعاتی را منتشر کند. اخیرا نیز شاهد انتشار برخی شایعات بودیم که عده‌ای به بنده گفتند به این شایعات پاسخ بدهید. به عقیده من این شایعات ارزش پاسخگویی ندارد. شایعه‌پردازان که کاملا شناسایی شده‌اند و از زمره اراذل و اوباش فراری فتنه ۸۸‌ هستند و اجیر بیگانگان شده‌اند و در ازای خباثت و سخافت‌کاری‌شان، پول دریافت می‌کنند حقیرتر از آن هستند که بخواهیم پاسخی به آنان بدهیم. البته به اربابان آنها می‌گوییم که اگر هدف‌تان عقب‌نشینی جمهوری اسلامی و مسؤولان قضایی از خدمت به مردم و حفظ نظام است، بسیار در اشتباهید. مومن همچون کوه استوار است.
 


Page Generated in 0/0065 sec