printlogo


کد خبر: 182959تاریخ: 1396/7/24 00:00
رویدادها

«سپاه پاسداران» موضوع جدیدترین نقاشی روح‌الامین
پس از حملات رئیس‌جمهور آمریکا به سپاه پاسداران و حامی تروریسم خواندن آن، حسن روح‌الامین جدیدترین نقاشی خود را به حمایت از این نهاد انقلابی‌ اختصاص داده است. به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا جمعه ۲۱ مهرماه در کاخ سفید، استراتژی جدید کشورش در قبال ایران و توافق هسته‌ای را اعلام کرد. وی در بخشی از سخنان گستاخانه خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حامی تروریسم خواند و از اعمال تحریم‌های سخت علیه آن خبر داد. این اظهارات با واکنش‌های مردم و هنرمندان مواجه شد که جدیدترین واکنش‌ها از قلم‌موی «حسن روح‌الامین» جاری شده است. این هنرمند خوش‌ذوق کشورمان درباره اثر «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»‌ گفت: این اثر با تکنیک آبرنگ روی مقوا در قطع A4 خلق شده است و برای ترسیم آن 2 روز زمان گذاشته‌ام.

مشکل «رستاخیز» فراتر از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است
احمدرضا درویش در برنامه «چهل‌چراغ» درباره هنر عاشورایی و فراز و فرودهای فیلم «رستاخیز» گفت: مشکل «رستاخیز» فراتر از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است. به گزارش ایسنا، کارگردان فیلم «رستاخیز» بحث پرداخت خسارت مالی به سازندگان این فیلم را ناشی از تلاش‌های وزیر پیشین و جدید ارشاد دانست و گفت: «تلاش‌هایی شد تا بخشی از تعهدات تهیه‌کننده ایرانی فیلم از طریق روش حقوقی جبران شود اما درباره نمایش فیلم نه تنها به تصمیمی نرسیدند بلکه رسما اعلام کردند نمایش داخلی فیلم امکانپذیر نیست اما نمایش خارجی فیلم «رستاخیز» می‌تواند انجام شود که این مساله هم پرسش‌های زیادی را به دنبال دارد. من اقدامات و تلاش دوستان جدید ارشاد را تقدیر می‌کنم اما مساله این است که مشکل «رستاخیز» فراتر از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است. آن چیزی که راجع به ارقام خسارت گفته می‌شود چندان اساس محکمی ندارد و آنچه سازندگان فیلم انجام دادند از حیث تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری واقعا مجاهدت بوده است.

برپایی همایش مدیران مراکز استانی بسیج صداوسیما
همایش مدیران مراکز استانی بسیج صداوسیما با حضور مسؤولان ارشد بسیج و رسانه ملی از ۲۵ تا ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود. به گزارش مهر، در این همایش که افتتاحیه آن روز چهارشنبه ۲۶ مهر برگزار خواهد شد، فرماندهان بسیج مراکز استان صداوسیما به هفکری و هم‌اندیشی درباره آینده کاری بسیج صداوسیما و پایگاه‌های آن در استان‌های مختلف خواهند پرداخت. سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان، علی دارابی معاون استان‌های صداوسیما، حجت‌الاسلام محرابی معاون فرهنگی بسیج، حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم‌مقام ریاست سازمان و علی فروغی رئیس مرکز بسیج صداوسیما از جمله میهمانان و سخنرانان این همایش خواهند بود. این همایش در پی افزایش فعالیت‌های مرکز بسیج صداوسیما و با هدف بررسی ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج مراکز استان‌های مختلف برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه همایش هم‌اندیشی مدیران استانی مراکز بسیج صداوسیما روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه برگزار خواهد شد.

«دورهمی» و «خندوانه» کی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
محمد احسانی درباره زمان پخش برنامه «خندوانه» و سایر برنامه‌های شبکه نسیم توضیحاتی ارائه داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم درباره روند تولید و پخش برنامه تلویزیونی «خندوانه» گفت: پیشنهاد عوامل «خندوانه» پخش از عید نوروز است اما ما به آنها آمادگی برای دهه فجر یا زودتر از آن را اعلام کرده‌ایم. در واقع پخش برنامه «خندوانه» بستگی به تولید برنامه‌های دیگر شبکه نسیم مانند برنامه «دورهمی» دارد. او در ادامه درباره پخش برنامه مهران مدیری و سرانجام پخش آن از شبکه نسیم بیان کرد: بعد از محرم و صفر برنامه مهران مدیری با همان شاکله اصلی روی آنتن می‌رود. فصل جدید «دورهمی» با همان سبک و سیاق اما با تغییراتی در عوامل تهیه و تولید، دکور یا... تولید می‌شود.


Page Generated in 0/0052 sec