printlogo


کد خبر: 182992تاریخ: 1396/7/24 00:00
کوتاه و گویا

 حسین نادرخانی، مدیر بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف ارائه آخرین دستاوردها، توانایی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر کاربران با حوزه رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی بویژه نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود.


 دکتر محمد رازی، رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران  در آستانه برگزاری بیست‌و‌پنجمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران که قرار است  29 آبان لغایت 3 آذر در هتل المپیک برگزار شود، درباره مشکلات تعرفه‌ای در حوزه ارتوپدی اظهار داشت: رئیس جدید سازمان نظام‌پزشکی این نوید را به جامعه پزشکی و ارتوپدی داده‌اند که ان‌شاءالله مشکلات مربوط به تعرفه‌ها رفع و خواسته‌ها و مطالبات جامعه پزشکی محقق خواهد شد.


 محمد بنی‌حسن، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از مسافران مترو دعوت کرد در گذرگاه‌های فرهنگی مترو به تماشای نمایشگاه پوستر با عنوان «راهی که از سر گرفتیم» بپردازند. وی در ادامه گفت: نمایشگاه پوستر «راهی که از سر گرفتیم» شامل طرح های متنوع تصویری و گرافیکی است که توسط گروه هنرمندان در 20 قاب تهیه شده و در ایستگاه‌های منتخب در معرض تماشای مسافران مترو قرار گرفته است.


 نظری، شهردار منطقه 2 تهران از اجرای طرح ویژه لایروبی، رسوب‌برداری و نگهداری مسیل‌های اصلی و فرعی، کانال‌های روبسته و رو باز و انهار در این منطقه تا قبل از شروع بارندگی خبر داد. عزیزالله نظری  با اعلام این خبر افزود: به منظور پیشگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی و جلوگیری از آبگرفتگی و مهار سیلاب احتمالی تمام انهار سطح منطقه لایروبی و رسوب‌برداری می‌شود.


 عیسی فرهادی، معاون استاندار و فرماندار تهران در جلسه دیدار مردمی با شهروندان و شورایاران منطقه 10 در مسجدالنبی(ص) گفت: تاکنون بیش از 300 میلیارد تومان در بخش آسفالت و بهسازی بزرگراه‌هایی همچون فتح و مخصوص، روگذرها، زیرگذرها و  در حوزه فرهنگی جهت احداث سرای محلات 3ناحیه تفکیک شده شهرداری، مجموعه ورزشی شهرک دانشگاه و مجموعه پارک ترافیک، بوستان بانوان و همچنین بهسازی وضعیت 54باغ بوستان، جمع‌آوری و جاده‌سازی آب‌های سطحی، شبکه آبرسانی و آبرسانی در سطح منطقه 21 انجام شده است.


 با هدف اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی در جامعه، بیش از  6  هزار همیار پلیس در مدارس شمال تهران قوانین راهنمایی و رانندگی را به شهروندان یادآوری می‌کنند.


 مجتبی عبداللهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ارتباط با طبیعت سبب خلاقیت بچه‌ها می‌شود، گفت: در شهرداری تهران مصوبات خوبی در زمینه ارتباط کودک و محیط‌زیست تصویب شده است به طوری که بوستان‌های مخصوص کودک را در پایتخت احداث کرده‌ایم.


 حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، در پنل بافت‌های ناکارآمد شهری گفت: نتیجه یک مطالعه نشان داده تسهیلات مسکن در بافت فرسوده کمتر از یک درصد در نوسازی این بافت تاثیر دارد.


 علوی متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: مصرف خاکشیر می‌تواند به رفع اکثر بیماری‌های پوستی کمک کند، همچنین خاکشیر را می‌توان در شیر ریخت که مصرف آن به روشن شدن رنگ پوست کمک کند.
 


Page Generated in 0/0047 sec