printlogo


کد خبر: 183047تاریخ: 1396/7/25 00:00
کوتاه و گویا

 مرتضی ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طی کشف مهم صورت‌گرفته در شهرستان زنجان، محموله کالای خارجی شامل 35 هزار و 928 ثوب پوشاک،1630 جفت جوراب و 700 جفت پاپوش از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و ضبط شد.
 دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو درباره رویکرد صادرات‌محور فناوری نانو گفت: «در راستای ورود به بازارهای جهانی از پلتفرم‌های توسعه بازار در کشورهای مختلف استفاده کرده و 4 دفتر عرضه محصولات نانویی ایران و تجاری‌سازی دستاوردهای دانش‌بنیان نانو در چین افتتاح کردیم. از این الگو برای معرفی شرکت‌های ایرانی و سرمایه‌گذاری و صادرات محصولات نانویی به کشورهای اندونزی و عمان نیز استفاده خواهد شد و نشست‌هایی برای تبادل فناوری در کشورهای ارمنستان، مالزی و کره‌جنوبی نیز برگزار شده است.»
 تئاتر و نماهنگ ویژه ایام محرم با عنوان «از عشق تا دمشق» از سوی گروه‌های هنری جوانان دارالمومنین شهر تهران روی صحنه می‌رود‌. به مناسبت فرارسیدن ایام دهه سوم محرم‌الحرام جوانان  دارالمومنین شهر تهران برنامه هنری- مذهبی را در ۲۵ محرم به مدت ۵ شب اجرا می‌کنند. این تئاتر و ‌نماهنگ مذهبی داستان چگونگی اعزام یک جوان مدافع حرم  برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حریم خاندان عصمت را برای تماشاگران روایت کرده و به تصویر می‌کشد.
 رحمانی، شهردار منطقه 21 تهران از اجرای ویژه‌برنامه‌های سلامت‌محور در ورودی غربی پایتخت همزمان با «هفته بهداشت روان» با هدف ارتقا و افزایش سطح آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش شهروندان نسبت به مسائل بهداشت روان خبر داد.
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری کارگاه سلامت روان در سرای محلات این منطقه خبر داد. محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: هفته سلامت روان از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه برگزار می‌شود و شعار امسال «سلامت روان در محیط کار» اعلام شده است.


Page Generated in 0/0062 sec