printlogo


کد خبر: 183079تاریخ: 1396/7/25 00:00
اخبار

شاید روزی بگویم چرا پیشنهاد هدایت بارسلونا را رد کردم
ژوزه مورینیو قبل از گوآردیولا گزینه هدایت بارسلونا بود اما می‎گوید شاید زمانی که خیلی پیر شده باشد توضیح دهد چرا هدایت بارسلونا را قبول نکرده است. وقتی پپ گوآردیولا در سال ۲۰۰۸ هدایت تیم فوتبال بارسلونا را به عهده گرفت، توانست موفق‌ترین دوران باشگاه را رقم بزند اما پیش از آن قرار بود بارسلونا مورینیو را به خدمت گیرد.
مورینیو در زمان «سر بابی رابسون» در بارسلونا کار می‌‎کرد و حالا اعلام کرده شاید روزی توضیح دهد چرا هدایت بارسلونا را قبول نکرده است. مورینیو اخیرا مصاحبه‌ای در یک برنامه تلویزیونی فرانسوی که توسط تله‌فوت پخش شده، داشته است. وی در این باره این چنین توضیح داده است: اینها مسائلی هستند که به دوران کاری من مربوط می‎شود و ترجیح می‌دهم آنها را نزد خودم نگه دارم. شاید زمانی که پیر شده باشم در این‌باره صحبت کنم، زمانی که خیلی پیر شده باشم.
آقای خاص همچنین در ادامه اعلام کرد هدایت منچستریونایتد آخرین تجربه مربیگری او نخواهد بود: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من هنوز مربی‌ای هستم که دغدغه‌های زیادی دارم، با انگیزه هستم و می‌خواهم کارهای جدید انجام دهم. مطمئنا دوران مربیگری من اینجا در منچستریونایتد تمام نمی‎شود. یک روز پسر من که در لندن زندگی می‌کند به پاریس می‎رود تا بازی پاری‎سن‌ژرمن را تماشا کند، نه منچستریونایتد را. چرا پاریس؟ چون چیز خاصی دارد. جادو، کیفیت، جوانی و... این عالی است.

بازی کردن برابر علی دایی  افتخار ستاره‌ عربستان
ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال عربستان بازی کردن برابر علی دایی را برای خود یک افتخار بزرگ می‌داند.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از العاجل، حسین عبدالغنی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال عربستان به شمار می‌آید که از محبوبیت زیادی برخوردار است. عبدالغنی بارها برابر ایران به میدان رفته است. او بازی کردن برابر علی دایی را به عنوان یکی از افتخارات دوران بازیگری خود نام می‌برد.
ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال عربستان که الان در لیگ بلغارستان بازی می‌کند، گفت‌: من کارنامه درخشانی دارم. 3 بار در جام‌جهانی حضور پیدا کرده‌ام و در سال 1996 برابر علی دایی به میدان رفتم و با پیروزی برابر ایران قهرمان آسیا شدیم. او ادامه‌ داد: من عاشق فوتبال هستم. برابر تیری آنری، بهترین مهاجم جهان به میدان رفته‌‌ام. آنری بازیکنی بسیار سریع و با مهارت بود و از نظر من او بهترین بود.

پشت‌پرده کنار گذاشتن دستگاه «جی‌پی‌اس» از تمرینات استقلال
عدم استفاده بازیکنان استقلال از دستگاه‌های جی‌پی‌اس بعد از روی کار آمدن وینفرد شفر به سرمربی جدید استقلال ارتباطی ندارد. به گزارش مهر، بعد از پیوستن شفر به تیم استقلال خبری در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه شفر مانع استفاده از دستگاه جی‌پی‌اس در تمرینات استقلال شده است. انتشار خبری مبنی بر عدم استفاده از دستگاه جی‌پی‌اس در تمرینات استقلال بعد از استخدام شفر در نوع خود جای تعجب داشت. استفاده از این تکنولوژی در فوتبال روز دنیا متداول است و بعید بود مربی‌ای که از قلب اروپا به ایران آمده است اعتقادی به استفاده از این تکنولوژی نداشته باشد. پیگیری‌ها در این‌باره مشخص کرد دستگاه جی‌پی‌اس باشگاه استقلال در واقع به این باشگاه تعلق نداشت و ابزار شخصی صالح مصطفوی، دستیار سابق منصوریان بود. قرارداد وی با استقلال 2 بخش داشت که یک بخش آن مربوط به ارائه خدمات جی‌پی‌اس به تیم استقلال بود و او برای این منظور از ابزار شخصی خودش استفاده می‌کرد.
بعد از استعفای مصطفوی که یک هفته بعد از استعفای منصوریان و بعد از بازی با سپیدرود صورت گرفت، وی به مسؤولان باشگاه اعلام می‌کند حاضر است بخش دوم قراردادش که ارائه خدمات جی‌پی‌اس است را کنسل نکرده و به این خدمات ارائه دهد که مسؤولان باشگاه این موضوع را منوط به این کردند که اگر خواستند به او اطلاع می‌دهند. از همین رو مصطفوی نیز پس از استعفا وسایل شخصی‌‌‌‌اش را که جی‌پی‌اس‌ها هم جزئی از آنها بود از محل تمرین آبی‌پوشان خارج کرد تا این تیم از این سیستم استفاده نکند.
 


Page Generated in 0/0055 sec