printlogo


کد خبر: 183098تاریخ: 1396/7/26 00:00
دستگیری سارق حرفه‌ای چک‌های بانکی در اجرای عملیات رعد ۳

گروه اجتماعی: رئیس پلیس پایتخت از اجرای عملیات رعد ۳ با استفاده از پتانسیل نیروهای جمعی شامل کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها خبر داد و گفت: در این عملیات ۳۸۴ نفر خرده‌فروش مواد مخدر، سارق و مالخر دستگیر شدند.
به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت به اجرای طرح رعد 3 در سطح شهر تهران اشاره و اظهار داشت: در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای سطح امنیت عمومی، پلیس پیشگیری فاتب، مأموران کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها با هماهنگی مقام قضایی نسبت به اجرای 155 حکم ورود به منزل و مخفیگاه مجرمان اقدام کردند. عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تأکید کرد: در همین راستا 157 خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شدند و از آنها 21 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وی گفت: 277 سارق و مالخر نیز دستگیر شدند و 86 دستگاه خودروی سرقتی، 49 دستگاه موتوسیکلت، 41 دستگاه انواع دوچرخه و 391 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.
علاوه بر این، ماموران پلیس پایتخت موفق شدند یک سارق حرفه‌ای که میلیاردها تومان چک بانکی را از انبار یکی از بانک‌های کشور به سرقت برده بود دستگیر کنند.
براساس این گزارش، متهم دستگیرشده که مبادرت به سرقت ده‌ها دستگاه لپ‌تاپ، دوربین‌های مداربسته، تلفن همراه، ضبط و باند و سایر تجهیزات الکترونیکی کرده بود، با شناسایی شرکت‌ها و ادارات در زمان تعطیلی با بازکردن قفل این اماکن تجهیزات آنها را به سرقت می‌برد.
این سارق حرفه‌ای در یکی از سرقت‌های خود به انبار یکی از بانک‌های دولتی دستبرد زده و میلیاردها تومان چک‌پول‌های از درجه اعتبار ساقط شده را به همراه صدها قطعه کارت بانکی فاقد اعتبار به سرقت برده بود. جالب اینجاست که بانک مذکور پیش از دستگیری وی از سرقت میلیاردها تومان چک‌پول‌های خود اطلاع نیافته بود و براساس گفته مسؤولان پرونده این متهم قصد داشته با خمیر کردن چک‌پول‌های فاقد اعتبار مبادرت به ساخت کاغذ چک‌پول و اسکناس و جعل چک‌های بانکی کند.


Page Generated in 0/0151 sec