printlogo


کد خبر: 183120تاریخ: 1396/7/26 00:00
اخبار

دیدار دوستانه تیم‌ملی فوتبال عربستان با پرتغال
تیم‌ملی فوتبال عربستان در دیداری دوستانه به مصاف پرتغال خواهد رفت.‌به نقل از الریاض، تیم‌ملی فوتبال عربستان یکی از تیم‌هایی است که توانسته جواز حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه را به دست آورد. هدایت نیمکت عربستان چند روزی است به ادگاردو بائوسای آرژانتینی سپرده شده است. فدراسیون فوتبال عربستان برای حضور قدرتمندانه در جام‌جهانی قصد دارد چند دیدار دوستانه را با تیم‌های بزرگ برگزار کند. شاگردان بائوسا در نخستین دیدار مهم دوستانه خود به مصاف پرتغال، قهرمان اروپا خواهند رفت و قرار است که در این دیدار کریستیانو رونالدو هم حضور داشته باشد. این دیدار دوستانه 10 نوامبر (20 آبان) برگزار خواهد شد.

العین و الشباب مجوز لیگ قهرمانان نگرفتند
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که اجازه حضور العین و الشباب در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آتی این رقابت‌ها را به علت بدهی مالی نخواهد داد. ‌به نقل از  الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مجوز دادن به تیم‌هایی که جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده‌اند بسیار سختگیری می‌کند.AFC تاکید دارد تنها تیم‌هایی می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند که بدهی مالی نداشته باشند. از فوتبال عربستان تنها 3-2 تیم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین اعلام، به 2 باشگاه العین و الشباب امارات هم ابلاغ کرده که به علت داشتن بدهی نمی‌توانند در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. این اقدامات کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می‌دهد آنها در مجوز ندادن به تیم‌‌های بدهکار بسیار جدی هستند و به احتمال خیلی زیاد تیم‌‌های ایرانی هم در فصل بعد به مشکل خواهند خورد. با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که با توجه به پرونده‌های بدهی مالی زیاد باشگاه‌های ایرانی، آنها بتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

پوچتینو جانشین زیدان می‏‌شود!
روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال‌مادرید در گزارشی مدعی شده خوب است سران باشگاه سرمربی تاتنهام را زیر نظر داشته باشند تا زمان جدایی زیدان او را به خدمت گیرند. در آستانه دیدار حساس تیم‌های فوتبال رئال‌مادرید و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا مطبوعات اسپانیایی اخباری عجیب مطرح کردند. در حالی که حتی مطبوعات غیراسپانیایی هم به این بازی و جذابیت‌های آن پرداخته بودند، مارکا، روزنامه هواداری رئال چاپ مادرید در گزارشی از اشتیاق رئالی‌ها به زیر نظر داشتن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام نوشت. آن هم در حالی که زین‌الدین زیدان بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای به عنوان سرمربی در این تیم به کارش ادامه می‎دهد و در حال شکستن رکوردهای متفاوت و کسب جام‌های مختلف با تیم سفیدپوش مادرید است. مارکا نوشته در حال حاضر زیدان در رئال‌مادرید بخوبی کار می‌کند، اما بهتر است باشگاه از حالا به فکر جانشین او باشد و باید پوچتینو را در نظر داشته باشد تا در صورتی که با سرمربی فرانسوی قطع همکاری شد، گزینه جایگزین را انتخاب کند. این نشریه همچنین نوشته او زمانی که در اسپانیول، تیم دوم شهر بارسلونا، کار می‎کرده، گفته هرگز با بارسلونا همکاری نخواهد کرد و این ادعای او باعث شادی هواداران رئال‌مادرید شده و حالا سرمربی آرژانتینی هم برای سران باشگاه و هم هواداران شخصیتی دوست‎داشتنی است.

اتفاقی عجیب در نیمکت ذخیره‌های رئال
در جریان دیدار رئال‌مادرید و ختافه در نیمکت ذخیره سفیدپوشان اتفاق عجیبی رخ داد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال‌مادرید شنبه در هفته‌ هشتم لالیگا توانست با نتیجه‌ 2 بر یک ختافه را شکست دهد و به جایگاه سوم جدول صعود کند.
2 روز پس از این دیدار دوربین‌های برنامه «El Dia Despues» صحنه‌ای عجیب از این دیدار را نشان دادند. زمانی که بازی یک- یک در جریان بود شاگردان زین‌الدین زیدان که در نیمکت ذخیره‌ها نشسته بودند احساس نارضایتی می‌کردند به همین خاطر لوکا مودریچ در نقش سرمربی ظاهر شد و برای کمک به تیم از ایسکو خواست تا خود را گرم کند. ایده هافبک کروات بد نبود و دقایقی بعد که زیدان، ایسکو را به میدان فرستاد تا به تیم کمک کند، هافبک ‌اسپانیایی توانست در گل پیروزی تیمش نقش موثری داشته باشد. کریستیانو رونالدو در حالی در ‌دقیقه ۷۲ گل نخست خود را در این فصل لالیگا به ثمر رساند که با پاس ایسکو این اتفاق افتاد.


Page Generated in 0/0290 sec