printlogo


کد خبر: 183180تاریخ: 1396/7/27 00:00
اخبار

فجر، مدیرانش را نمی‌شناسد!
در حالی که فراخوان جشنواره فیلم فجر پس از حدود یک ماه تاخیر منتشر شد اما تاکنون و پس از گذشت بیش از 10 روز از انتشار این فراخوان هنوز مسؤول دبیرخانه جشنواره برای دریافت آثار مشخص نشده است. این در حالی است که جز دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی هیچ کدام از مسؤولان جشنواره معرفی نشده‌اند و باید دید که آیا این تعلل در انتصاب مسؤولیت‌ها خللی در برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های جشنواره خواهد داشت یا خیر. گفتنی است، ابراهیم داروغه‌زاده پیش از این به عنوان دبیر جشنواره  فجر معرفی شد.

دیگر سریال مذهبی نمی‌سازم
مهدی فخیم‌زاده، کارگردان و بازیگر تلویزیون و سینما درباره ساخت اثری جدید برای تلویزیون گفت: کار ما به‌گونه‌ای است که باید شرایط مورد نیاز فراهم باشد تا بتوانیم به‌درستی انجامش دهیم و از آنجا که مدتی است شرایط مالی تلویزیون مهیا نیست،‌ فعلا در این رسانه کار نمی‌کنم. به گزارش فارس،  وی افزود: چندی پیش پیشنهاد کارگردانی سریال «پیوند قلب‌ها» را داشتم که بنا به دلایل مالی قبول نکردم. کارگردان سریال «ولایت عشق» در ادامه بیان داشت: برخی تهیه‌کنندگان کاری که من ظرف مدت 6 ماه می‌سازم را به اجبار و به دلیل کمبود بودجه می‌خواهند 4 ماهه تمام کنند و من هم با این شرایط نمی‌توانم کار کنم. فخیم‌زاده با اشاره به تولید سریال‌های مذهبی نیز گفت: سریال مذهبی که اصلا نمی‌سازم، چرا که مفسرهای بسیاری در این زمینه وجود دارند و هر قدر هم در این زمینه با دقت و مطالعه پیش بروی باز هم با حواشی درگیر می‌شوی.

«هشتگ» روی آنتن می‌رود
به منظور بررسی آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بین کاربران رد و بدل و گهگاه سوژه رسانه‌ها و نقل محافل می‌شود، برنامه «هشتگ» بزودی روانه آنتن شبکه یک سیما می‌شود. به گزارش فارس، تهیه‌کننده هشتگ از اجرای این برنامه زنده توسط مرتضی حیدری خبر داد و افزود: هشتگ قرار است از اوایل آبان روزهای زوج حوالی ساعت 20 به مدت نیم ساعت پخش شود. او در ادامه درباره محورها و آیتم‌های هشتگ گفت: هدف ما صرفا بررسی اخبار و اطلاعات 24 ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است و قصد نداریم در پایان هر برنامه، نتیجه‌گیری خودمان را به مخاطب القا کنیم بلکه هدف برداشت مردم و مخاطبان از یک موضوع خاص مطروحه در برنامه خواهد بود. این تهیه‌کننده تصریح کرد: ما خبرها و مطالبی را که در طول روز بیشتر در فضای مجازی دیده شده و در جامعه با واکنش مواجه شده، در هر برنامه مرور می‌کنیم البته در هشتگ ارتباط تنگاتنگی هم با مردم خواهیم داشت و در هر برنامه، گزارش‌های مردمی درباره آیتم‌های مطرح شده در فضای مجازی را هم پخش می‌کنیم. «هشتگ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود بانصیری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که بزودی روزهای زوج حوالی ساعت 20 از این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

انتشار جدیدترین اثر شکارسری
«سطری پر از میل بوسه» اثر حمیدرضا شکارسری از سوی انتشارات نزدیک‌تر منتشر شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  حمیدرضا شکارسری، شاعر درباره کتاب جدید خود گفت: هفته گذشته کتابی را با عنوان «سطری پر از میل بوسه» توسط انتشارات نزدیک‌تر منتشر کردم. این کتاب در قالب سپید حدود 60 تا 70 شعرم را دربرمی‌گیرد. وی ادامه داد: کتاب «سطری پر از میل بوسه» شامل شعرهای سپید کوتاه تا متوسط است که آنها را در موضوع‌های متفاوتی همانند توجه به مرگ تا مفاهیم اجتماعی سروده‌ام. تصویرپردازی‌های صرفاً شاعرانه تا موضوع‌های عاشقانه هم در کتاب «سطری پر از میل بوسه» وجود دارد. این شاعر افزود: کتاب دیگرم به نام «شب‌نامه» پس از ماه‌ها موفق شد تاییدیه انتشار را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند. این کتابم هم‌اکنون مراحل فنی انتشارش را طی می‌کند و قرار است توسط انتشارات نگاه بزودی منتشر شود. شکارسری در پایان گفت: کتاب دیگرم با عنوان «سایه روشنِ سایه» چاپ خواهد شد و امیدوارم کار انتشار کتاب تا نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال آینده به پایان  برسد.
 


Page Generated in 0/0158 sec