printlogo


کد خبر: 183184تاریخ: 1396/7/27 00:00
تیم نوجوانان ایران به دنبال صعود به مراحل بعدی است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: پیروزی مقابل تیم نوجوانان اسپانیا مهم‌ترین برنامه و هدف ماست چرا که تیم‌ملی نوجوانان ایران به دنبال صعود به مراحل بعدی است. مهدی تاج در مراسم مجمع سالانه هیأت فوتبال استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داد و 5 تیم ما در رده‌های مختلف به جام‌جهانی راه یافتند و ایران تنها کشوری بود که توانست این تعداد تیم را به جام‌جهانی بفرستد. پس از ما برزیل با حضور 4 تیم در رده‌های مختلف جام‌جهانی در دومین رده جدول قرار دارد. وی افزود: در حوزه رنکینگ هم فیفا گزارش بسیار خوبی ارائه داد که این اقدامات تنها با همت و همکاری توأم با تلاش همه هیات‌های استان‌ها، مسؤولان باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان و سرمربیان تیم‌های ملی و اعضای این مجموعه اعم از بزرگسالان، نوجوانان، جوانان و حتی تیم‌های ساحلی ممکن می‌شد. رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: تیم نوجوانان توانست شگفتی بسیار ویژه‌ای بیافریند و ما برای نخستین‌بار در طول تاریخ توانستیم در جام‌جهانی به جمع 8 تیم راه یابیم. تاج ادامه داد: امیدواریم به پاس پرهیز از غرور و اتفاقاتی که در زمان حضور من در هند به وقوع پیوست بتوانیم به مراحل بالاتری برسیم و در بازی بعدی مقابل اسپانیا به موفقیت دست یابیم.
همچنین رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در کل کشور به دنبال همتی جدی برای ورزش فوتبال در بخش بانوان هستیم زیرا نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می‌دهند و باید موانع این اقدام را برطرف کنیم تا از ظرفیت ورزشی بانوان هم استفاده کنیم و بانوان بتوانند براحتی در جامعه ورزش را ادامه دهند. وی عنوان کرد: در جلسه مجمع قبلی استان مرکزی هم مسأله ورزش بانوان را مورد تاکید قرار دادیم، امیدواریم این اتفاق در استان مرکزی اجرایی شود و در نمودارها شاهد پیشرفت بخش بانوان باشیم و در پایان ارائه گزارش موفقی داشته باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم فوتبال بانوان کشور بسیار فعال است و نیاز داریم تیم فوتبال بانوان استان مرکزی هم فعالیت خود را به‌صورت جدی آغاز کند و در این راستا گام‌های موثری بردارد. خوشبختانه در رده‌های نوجوانان و جوانان، استان مرکزی اقدام بسیار خوبی انجام داده و در بخش رده‌ها توفیقات خوبی به‌دست آورده و تیم‌های پایه که فردای ورزش کشور هستند هم در رده خوبی قرار دارند. تاج گفت: خوشحالی ما برای تیم نوجوانان به این سبب است که این تیم را تنها تیم نوجوانان نمی‌بینیم بلکه آینده فوتبال کشور تلقی می‌شود و اکنون مشاهده می‌کنیم تیم‌ملی آلمان که امروز قهرمان دنیا شده برخاسته از همان تیم نوجوانان 8 سال گذشته خود است و به این سبب باید نگاهی جدی به تیم‌های نوجوانان داشته باشیم زیرا از این پس به فرآیند تیم بزرگسالان می‌رسند.


Page Generated in 0/0492 sec