printlogo


کد خبر: 183187تاریخ: 1396/7/27 00:00
اخبار

کاوانی: نیاز نیست با نیماردوست باشم
مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن به نوعی اشاره کرد که با هم‌تیمی برزیلی‌اش دوستی ندارد و اختلافات بین این دو همچنان پابرجاست. به گزارش تسنیم، ادینسون کاوانی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «SFR Sport» فرانسه درباره جنجالی که اخیراً با نیمار بر سر زدن ضربه پنالتی به راه انداختند، گفت: موضوع پنالتی برای گذشته است و چنین چیزهایی در فوتبال رخ می‌دهد. ما باید با هم دنبال راه‌حل باشیم و به صورت تیمی کار کنیم. نیاز به این داریم که تیمی رقابت‌طلب باشیم اما در عین حال نیاز نیست با هم دوست باشیم. باید حرفه‌ای بود و پس از آن هر کس زندگی خودش را دارد. کشمکش بین نیمار و کاوانی بر سر زدن ضربه ایستگاهی و ضربه پنالتی در جریان پیروزی 2 بر صفر پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیون در هفته ششم لوشامپیونای فرانسه جنجال زیادی به پا کرد و حتی گفته شده این دو بازیکن تا آستانه درگیری فیزیکی با یکدیگر در رختکن هم پیش رفته‌اند. در ادامه هم در بازی با بوردو پنالتی‌ای که کاوانی گرفته بود را نیمار تبدیل به گل کرد تا به نوعی مشخص شود اونای امری ستاره برزیلی‌اش را مأمور زدن پنالتی‌‌ها کرده است، هر چند مهاجم اروگوئه‌ای PSG چنین نظری ندارد. وی درباره اینکه گفته می‌شود اونای امری او را از زدن ضربات پنالتی کنار گذاشته است، اظهار داشت: این موضوع بستگی به تصمیم سرمربی دارد. به نظرم کسی که هدایت تیم را برعهده دارد، راه‌حلی برایش پیدا خواهد کرد. هر تصمیمی که امری بگیرد، همان خواهد شد. آیا اونای امری تصمیمش در این باره (زدن ضربات پنالتی) را گرفته است؟ فکر نمی‌کنم!

تکلیف زمان دیدار معوقه پرسپولیس در دستان کی‌روش
بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال ایران، زمان دیدار معوقه پرسپولیس با صنعت نفت آبادان را تعیین می‌کند. سازمان لیگ برتر فوتبال ایران قصد داشت بلافاصله پس از بازی برگشت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان درباره زمان برگزاری دیدار معوقه سرخپوشان پایتخت مقابل نفت آبادان در رقابت‌های لیگ برتر تصمیم‌گیری کند. سعید فتاحی، مسؤول کمیته مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با مهر، درباره این موضوع گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید به زمان برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال ایران نگاه کنیم سپس زمان بازی معوقه پرسپولیس را مشخص کنیم. آقای کی‌روش بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی را مشخص خواهد کرد سپس می‌توانیم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم تا باشگاه پرسپولیس نیز ضرر نکند.

سعید آذری در پست مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن ابقا شد
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای 2 سال دیگر در پست خود ابقا شد. جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته در محل ستاد باشگاه تشکیل شد و در این جلسه سعید آذری با رای اکثریت اعضا به مدت 2 سال دیگر در سمت مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ذوب‌آهن ابقا شد. در این جلسه همچنین 2 عضو جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی شدند. بر این اساس، احمد جمشیدی و اصغر بَرشان به جای آقایان ناصر و طیب‌نیا وارد هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان شدند.

شفر مجوز حضور قائدی در تمرینات را نداد
با اعلام سرپرست تیم استقلال، مهدی قائدی در اختیار کادر فنی است ولی شفر اعلام کرده این بازیکن باید تا بازی با نساجی مازندران در تیم امید تمرین کند. به گزارش فارس، مهدی قائدی که روز گذشته در نشست انضباطی باشگاه استقلال حاضر شده بود، بعد از عذر‌خواهی از مسؤولان باشگاه استقلال اعلام کرد حاضر است از وینفرد شفر عذر‌خواهی کند. بعد از ارائه توضیحات، این بازیکن در اختیار کادر فنی قرار گرفت تا وینفرد شفر تصمیم نهایی را درباره او بگیرد که با اعلام نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال این بازیکن تا بازی با نساجی مجوز حضور در تمرینات استقلال را ندارد. سرپرست تیم استقلال در این باره به فارس گفت: با تصمیم کادر فنی، قائدی فعلا تا بازی با نساجی مازندران در تمرینات تیم بزرگسالان نخواهد بود و قرار است در صورت نظر مثبت کادر فنی وی بعد از این بازی به تمرینات بازگردد. البته تیم امید استقلال روز شنبه در لیگ امیدها بازی دارد و شاید وی در بازی امیدها در روز شنبه به میدان برود تا شفر درباره او نظر نهایی را بدهد.


Page Generated in 0/0298 sec