printlogo


کد خبر: 183188تاریخ: 1396/7/27 00:00
اخبار

مجتبی جباری از استقلال شکایت کرد
هافبک تیم فوتبال استقلال از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کرد.مجتبی جباری که از سوی مدیران استقلال از این تیم کنار گذاشته شده بود، از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال شکایت کرد.جباری در نامه خود به این کمیته از رفتار مدیران استقلال بویژه رضا افتخاری انتقاد کرده و خواستار مشخص شدن وضعیت خود شده است.
جباری: هواداران درک می‌کنند چه فضایی در باشگاه استقلال وجود دارد
هافبک تیم فوتبال استقلال پس از شکایت از این باشگاه گفت: هواداران بخوبی می‌دانند چه فضایی در باشگاه وجود دارد.مجتبی جباری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شکایت از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به دلیل اینکه تکلیفم مشخص نبود، مجبور به شکایت شدم. تا الان مراعات کرده بودم اما وقتی از طرف باشگاه هیچ اقدامی صورت نگرفت و چیزی نگفتند، شکایت کردم تا تکلیفم مشخص شود.
وی افزود: در این مدت صحبت‌های زیادی انجام دادم اما اتفاق جدیدی نیفتاد. همه می‌دانند چه رفتاری شد و نیازی نیست دوباره بخواهم به این مسائل ورود کنم.
هافبک استقلال درباره تشویقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: بارها از هواداران قدردانی کرده‌ام. آنها بخوبی از مسائلی که اتفاق افتاده، آگاه هستند. نوع برخورد باشگاه تنها با من نبوده و با بازیکنان دیگر هم چنین برخوردهایی انجام شده است. جباری خاطرنشان داد: هواداران فضایی را که در باشگاه وجود دارد می‌بینند و درک می‌کنند. اگر هم شکایتی کرده‌ام، به این دلیل بود که باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای مشخص کردن تکلیفم نکرد. اتفاقات اخیر آنقدر واضح است که من حرفی هم نزنم همه متوجه آن می‌شوند.

قضاوت ضعیف داور عمانی صدای رئیس باشگاه الهلال را هم درآورد!
رئیس باشگاه الهلال هم به نوعی با کنایه قضاوت داور عمانی بازی مقابل پرسپولیس را ضعیف دانست.
به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه شب در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط مقابل الهلال عربستان قرار گرفت که در نهایت به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد تا در مجموع با نتیجه 6 بر 2 مغلوب نماینده سعودی شود و الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.
در این بازی حساس احمد الکاف، داور عمانی قضاوت ضعیفی داشت و یک پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس گرفت و در مجموع قضاوت نسبتا ضعیفی داشت. نواف بن‌سعد، رئیس باشگاه الهلال هم درباره عملکرد ضعیف داوری با کنایه گفت: امیدوارم در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بهترین داور قاره کهن انتخاب شود تا فاجعه‌های داوری که عادتا رخ می‌دهد، تکرار نشود.

اعتراف عربستانی‌ها؛ پنالتی الهلال خارج محوطه بود
کارشناس داوری عربستان اعتراف کرد که پنالتی‌ الهلال برابر پرسپولیس درست نبود و داور عمانی به اشتباه سوت زده است. به‌ گزارش الریاضیه، جدال 2 تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت و بازی با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. در این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس شروع خوبی داشت و توانست توسط گادوین منشا به گل برسد اما  ضربه پنالتی‌ که داور به ناحق برای الهلال گرفت باعث شد این تیم به بازی بازگردد و روحیه سرخپوشان ایرانی خراب شود. احمد الکثیری، کارشناس داوری باتجربه فوتبال عربستان که  خود از سرشناس‌ترین داوران است، اعتراف کرد که خطا روی بازیکن عربستان خارج محوطه بود. او گفت‌: من بر این باورم که خطای روی «فرج» بیرون محوطه بود و داور به اشتباه سوت زده است. الکثیری البته درباره توپی که در دقایق پایانی به دست مدافع الهلال خورد و باعث اعتراض بازیکنان پرسپولیس شد نظر دیگری دارد. او گفت‌: به نظر این توپ پنالتی‌ نبود و داور بدرستی تصمیم گرفت.


Page Generated in 0/0431 sec