printlogo


کد خبر: 183209تاریخ: 1396/7/29 00:00
اخبار

«پدر» در راه رمضان 97
حامد عنقا، تهیه‌کننده و نویسنده سریال «پدر» گفت: این سریال تم عاشقانه هم دارد اما نه آن عاشقانه‌ای که می‌شناسیم! بلکه تلفیقی از عشق و غم است. در حال حاضر بهرنگ توفیقی مشغول تصویربرداری سریال «عقیق» است و بعد از اینکه تولید این سریال تمام شود، ما به سرعت وارد مرحله پیش‌تولید می‌شویم و به احتمال فراوان تا یک ماه دیگر «پدر» را مقابل دوربین می‌بریم. به گزارش فارس، وی که هم‌اکنون در حال نگارش این سریال است، بیان داشت: تا الان بیش از نیمی از سریال را به همراه گروه نویسندگان به نگارش درآورده‌ایم. لوکیشن‌ها اغلب در تهران هستند اما به خارج از تهران هم سفری خواهیم داشت. وی با اشاره به کلیت این سریال و خط داستانی آن بیان داشت: «پدر» تم مذهبی دارد و با کارهایی که تا به حال نوشتم هم متفاوت است و از جنسی دیگر است. به این دلیل که مدت‌هاست در این فضا سریالی نداشتیم، پیش‌بینی کاری خوب و متفاوت را دارم. این نویسنده با اشاره به «تنهایی لیلا» و شباهت «پدر» به آن سریال، گفت: اگر دقت کرده باشید همه کارهایی که من نویسندگی‌شان را به عهده داشتم تم مذهبی داشته است اما اگر بخواهیم ژانر‌‌‌بندی کنیم «پدر» هم در ژانر تنهایی لیلا قرار خواهد گرفت. «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی سریال شبکه دو سیما در رمضان سال 97 خواهد بود.

فراخوان مسابقه بین‌المللی «پایان تروریسم»
انجمن هنرهای تجسمی روایت فتح برای مسابقه بین‌المللی «پایان تروریسم» در بخش‌های پوستر، کارتون و کاریکاتور اعلام فراخوان کرد. به گزارش تسنیم، فراخوان این مسابقه بین‌المللی در بخش پوستر با موضوع «پایان تروریسم» (همراه با نگاه طنز هنرمندان گرافیست)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، در بخش کارتون با موضوعات «پایان تروریسم»، «حلب آزاد شد» و «موصل آزاد شد» و در بخش کاریکاتور با موضوعات «بنیامین نتانیاهو»، «دونالد ترامپ»، «آنگ سان سوچی» و «محمد بن سلمان» است. در بخش کارتون و کاریکاتور به نفر اول  2000 دلار جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح تقدیر، به نفر دوم 1500 دلار جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح تقدیر و به نفر سوم 1000 دلار جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت. در بخش پوستر نیز 5 جایزه 2 میلیون تومانی به همراه تندیس و لوح تقدیر به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد. داوران این مسابقه اساتیدی همچون محمدحسین نیرومند، مسعود نجابتی، محمدرضا دوست‌محمدی، سیلوانو ملو (از کشور برزیل) و آلکساندرفالدین (از کشور روسیه) هستند. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم دی‌ماه 1396 به آدرس
info@resistart.ir ارسال کنند.

اقبال خانواده‌ها به «قهرمانان کوچک»
در هفته گذشته فروش فیلم‌های اجتماعی به مراتب بیشتر از فیلم‌های کمدی اکران شده بود و آثار اجتماعی نظر مخاطب را به خود جلب کرد. به گزارش فارس، فیلم سینمایی «خفگی» تازه‌‌‌‌‌ترین ساخته فریدون جیرانی در آغاز اکران توانست نظر مخاطب را جلب کند و بیشترین آمار سانس فوق‌العاده را به خود اختصاص داد. در میان آثار گروه کودک و نوجوان، فیلم «قهرمانان کوچک» نظر خانواده‌ها را جلب کرده است. احمد مختاری، مدیر دفتر پخش هدایت‌فیلم گفت: فروش فیلم «خانه دختر» به مبلغ 900 میلیون تومان رسید. همچنین فروش فیلم «ملی و راه‌‌های نرفته‌اش» به یک میلیارد و 385 میلیون تومان رسید. اکران فیلم نگار همچنان ادامه دارد و فروش این فیلم به مبلغ 2 میلیارد و 560 میلیون تومان رسید. غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری نیز درباره فروش فیلم «قهرمانان کوچک» گفت: فروش فیلم در تهران و شهرستان به مبلغ 650 میلیون تومان رسید. این فیلم پس از 16روز نمایش نظر خانواده‌ها را به خود جلب کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه با اقبال بهتری مواجه شده و در کل 20 سالن در شهرستان و 10 سالن در تهران در اختیار دارد.  بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» براساس سیستم مکانیزه به رقم 8 میلیون تومان، «شنل» به فروش 7 میلیون تومان ،«حقه‌باز دم دراز» به فروش 53 میلیون  تومان و «ایتالیا ایتالیا» به فروش 675 میلیون تومان رسیده است.


Page Generated in 0/0055 sec