printlogo


کد خبر: 183214تاریخ: 1396/7/29 00:00
اخبار

صعود استقلال به یک چهارم نهایی جام حذفی
 استقلال توانست از سد نساجی قائمشهر بگذرد و به مرحله بعدی جام حذفی برسد. در آغاز مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، عصر جمعه تیم‌های استقلال تهران و نساجی قائمشهر در حضور پرشور هواداران تیم میهمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2بر یک استقلال به پایان رسید. در دقیقه 28 اشتباه مدافعان نساجی، فرشید اسماعیلی را با دروازه‌بان این تیم تک به تک کرد تا این هافبک تکنیکی به آسانی از روشنگر بگذرد و دروازه میهمان را باز کند. نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید. نیمه دوم هم با برتری استقلال آغاز شد. نخستین اتفاق مهم نیمه دوم اخراج مهدی پاشازاده سرمربی نساجی از کنار خط در دقیقه 57 بود. درست 2 دقیقه بعد از این اتفاق، استقلال توسط علی قربانی به گل دوم رسید تا حاشیه امنیت خوبی برای تیم شفر ایجاد شود. با این حال نساجی که از حمایت قابل توجه هواداران خود بهره می‌برد، توانست در دقیقه 71 با ضربه محمد اوسانی به گل اول برسد و اختلاف را کاهش دهد. بازی پس از گل نساجی متعادل دنبال شد و اتفاق خاصی را به خود ندید تا در نهایت استقلال با کسب این برد ارزشمند هم بتواند به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برسد و هم با روحیه بالایی پا به داربی هشتاد و پنجم بگذارد.

توقف میلان و پیروزی آرسنال در لیگ اروپا
رقابت‌های هفته سوم لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت. در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها میلان در خانه به دیدار آاک یونان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اورتون با نتیجه 2 بر یک برابر لیون شکست خورد و آتالانتا 3 بر یک آپولون را شکست داد. همچنین آرسنال با تک گل اولیویه ژیرو توانست ستاره‌سرخ بلگراد را شکست دهد. در دیگر دیدار مهم لیگ اروپا نیز نیس با نتیجه 3 بر یک برابر لاتزیو شکست خورد و دیدار زولته و ویتسه‌آرنهم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گادوین منشا بهترین بازیکن مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد
مهاجم پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. گل گادوین منشا به الهلال هم جزو نامزدهای بهترین گل قرار گرفته است. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد گادوین منشا با توجه به 2 گلی که در دیدار پرسپولیس مقابل الهلال در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن این هفته از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان انتخاب شده است. دومین بازیکن هفته از سوی AFC، شوساکا نیشیکاوا دروازه‌بان تیم اوراواردز ژاپن است که توانست به فینال آسیا برسد. عمر خربین مهاجم الهلال هم که 2 گل به پرسپولیس زد، در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم پاراتکواندوی ایران چهارم جهان شد
تیم پاراتکواندوی ایران با کسب یک طلا و ۲ برنز در جایگاه چهارم جهان ایستاد. در پایان رقابت‌های پاراتکواندوی قهرمانی جهان که در انگلیس برگزار شد، تیم پاراتکواندوی ایران با کسب یک مدال طلا و 2 برنز و ۹ امتیاز در جایگاه چهارم جهان ایستاد و تیم روسیه با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز و ۴۳ امتیاز قهرمان این رقابت‌ها شد. همچنین تیم‌های ترکیه و قزاقستان دوم و سوم شدند. تیم پاراتکواندو امروز به کشور بازخواهد گشت.

تقلید صدای میمون کار دست رم داد!
اتحادیه فوتبال اروپا جالوروسی را به‌خاطر حرکت هوادارانش در شب بازی برابر چلسی توبیخ کرد. کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، باشگاه رم را به‌خاطر حرکت نژادپرستانه گروهی از هوادارانش در خانه چلسی توبیخ کرد و به احتمال فراوان بزودی برای این باشگاه جریمه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.گروهی از هواداران رم در شب تساوی 3-3 این تیم در ورزشگاه استمفوردبریج، در حرکتی نژادپرستانه برای آزار دادن مدافع آلمانی سابق تیم‌شان، آنتونیو رودیگر، شعارهایی سر دادند و برخی دیگر هم صدای میمون در آوردند. به همین دلیل یوفا پرونده‌ای را برای رسیدگی به اقدامات نژادپرستانه هواداران میهمان ایتالیایی به جریان انداخت و این باشگاه را توبیخ کرده است.


Page Generated in 0/0055 sec