printlogo


کد خبر: 183261تاریخ: 1396/7/29 00:00
کوتاه و گویا


رگولاتور ارتباطی کشور از راه‌اندازی سامانه پیامکی ۱۹۵ برای برخورد با شماره‌های تلفن همراهی که اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ایجاد مزاحمت می‌کنند خبر داد و از نحوه ارسال شماره‌های مزاحم به این سامانه گفت. کافی است مشترکانی که از شماره‌های شخصی تلفن همراه، پیامک‌های تبلیغاتی دریافت می‌کنند، شماره مورد نظر را با فرمت *********09 به شماره 195  ارسال کنند تا بعد از بررسی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسبت به مسدودسازی پیامک آن شماره مشخص اقدام شود.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: صرفا حدود 2 هزار و 430 دفتر زیارتی رسمی که اطلاعات آنها در سامانه اینترنتی سازمان حج و زیارت منتشر شده است و همچنین 3 شرکت طلوع زرین، روز به روز گشت و بهشت ریحانه ایرانیان مجاز به دریافت مدارک زائران جهت اخذ ویزای اربعین هستند.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم نظری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به طرح آموزش 500 مهارت به دانش‌آموزان دوره متوسطه جهت آشنایی آنها با مشاغل گوناگون گفت: دوره‌های آموزشی می‌تواند پنجشنبه‌ها و حتی جمعه‌ها باشد. همچنین در تابستان و در شیفت‌های خالی صبح یا بعدازظهر مدارس هم می‌توان دوره‌های آموزشی مهارتی را برگزار کرد.
ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به روز جهانی عصای سفید و در راستای تکریم دانشجویان روشندل اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان هر ساله به دانشجویان روشندل در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌‌های دولتی مبالغی را تحت عنوان وام ضروری دانشجویان روشندل پرداخت می‌کند. براساس این طرح به دانشجویان دوره‌‌های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی مبلغ
۳ میلیون تومان و مقطع کارشناسی
۲ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقات ملی دانش‌آموزی دانش مغز  (Brain Bee 2017) آغاز شد. چهارمین دوره مسابقات ملی دانش‌آموزی دانش مغز زیر نظر کمیته دانش‌آموزی انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به صورت کشوری و در 2 مرحله توسط سازمان سنجش دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار خواهد شد. ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقات ملی دانش مغز ویژه دانش‌آموزان تا سوم آذرماه امسال ادامه دارد.


Page Generated in 0/0051 sec