printlogo


کد خبر: 183308تاریخ: 1396/7/30 00:00
رویدادها

کارتون ایرانی «ترامپ» ساخته شد
انیمیشن طنز ترامپت در پاسخ به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا تولید شد.
به گزارش فارس، مجموعه انیمیشن‌های طنز ترامپت با محوریت رفتارهای احمقانه دونالد ترامپ تولید شده است. این انیمیشن با تکنیک دوبعدی و در ۱۰۰ قسمت یک‌دقیقه‌ای در استودیوی رضوان در دست تولید است که تاکنون ۱۶ قسمت از آن تولید شده است. گفتنی است کارتون ترامپت به کارگردانی رسول آذرگون و تهیه‌کنندگی اسدالله دیانتی در استودیوی رضوان تولید شده و هم‌اکنون در شبکه پرس‌تی‌وی، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است.

تمجید وزیر ارشاد از «قهرمانان کوچک»
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه‌ترین توئیت خود درباره فیلم «قهرمانان کوچک» که به ژانر کودک اختصاص دارد، نوشت: «دخترم با مادرش به دیدن فیلم قهرمانان کوچک رفته بود؛ سینمای کودک موضوع نویی را تجربه می‌کند: خرید کالای ایرانی. فیلم را پسندیده بود». «قهرمانان کوچک» فیلمی به کارگردانی حسین قناعت است که فضای کودکانه‌ای توأم با اکشن دارد. در خلاصه این فیلم آمده است: 4 کودک و نوجوان
7 تا 11 ساله تکواندوکار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که پدران‌شان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کارگران یک کارخانه تولید لوازم‌التحریر در شرف تعطیلی هستند، برای جلوگیری از بی‌کاری پدران‌شان و گیر انداختن قاچاقچیان این کالا که در واقع عاملان اصلی این تعطیلی هستند، به تعقیب آنها می‌پردازند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که ماجراهایی شاد، اکشن و سرگرم‌کننده را رقم می‌زنند و... .

غصه ادامه‌دار «سرزمین مادری»
مدیر شبکه 3 سیما برای حل مشکل مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری» با ائمه جمعه مناطق بختیاری‌نشین وارد گفت‌وگو شد. به گزارش فارس، پس از جریاناتی که اخیرا و پس از اصلاح مجموعه «سرزمین مادری» روی داد، این مجموعه از جدول پخش شبکه 3 سیما دوباره خارج شد و این بار مدیران تلویزیون برای توضیح همه تغییراتی که در این سریال فاخر انجام شده، به لرستان رفتند و با ائمه جمعه مناطق بختیاری‌نشین دیدار کردند. در این نشست هم‌اندیشی، علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه 3 سیما، حسین کرمی مدیر سیمافیلم و مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان حضور داشتند. پیش از این ۳ قسمت از این مجموعه که از پروژه‌های الف سیما محسوب شده و بازیگران چهره بسیاری در آن حضور دارند، روی آنتن رفت که به دلیل برخی سوءتفاهم‌های پیش‌آمده، تلویزیون از ادامه پخش آن جلوگیری کرد. سازندگان این اثر به منظور رفع سوءتفاهم و نشان دادن حسن‌نیت خود، بخش‌های مورد اعتراض را از مجموعه خارج کرده و بخش‌هایی از آن را هم دوباره دوبله کردند و بنا بود این اثر دوباره از ابتدا روی آنتن برود که اعتراضات دوباره پخش آن را به تعویق انداخت.

مجوز «لاتاری» صادر شد؟!
پروژه سینمایی «لاتاری» به نظر می‌رسد با دریافت پروانه نمایش به مرحله پیش‌تولید رسیده است. به گزارش ایسکانیوز، پروژه سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که گفته می‌شد در گرفتن پروانه نمایش با مشکل رو به رو شده، مدتی است مراحل پیش‌تولید را پشت‌سر می‌گذارد. گویا  مهدویان با تغییر در فیلمنامه و جلب نظر شورای پروانه ساخت مجوز تولید سومین اثر بلند سینمایی خود را گرفته است. حضور حمید فرخ‌نژاد و ساعد سهیلی در سومین فیلم مهدویان قطعی شده است و احتمال حضور هادی حجازی‌فر هم در «لاتاری» وجود دارد. رسانه‌ای شدن مشکل پروانه نمایش «لاتاری» از آنجا آغاز شد که وی اواسط تیرماه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ساخته نشدن این فیلم داد. پس از آن اخباری مبنی بر مخالفت شورای پروانه ساخت در تولید این فیلم انتشار یافت و عنوان شد اعضای این شورا از مهدویان خواسته‌‌اند در پذیرش اصلاحیه‌ها سعه‌صدر داشته باشد تا با بررسی مجدد این فیلمنامه بتواند پروانه ساخت را دریافت کند.


Page Generated in 0/0057 sec