printlogo


کد خبر: 183486تاریخ: 1396/8/3 00:00
کوتاه و گویا

 مهدی ریاضی، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز قم با گزارش پلیس مبارزه با قاچاق استان در مورد قاچاق یک کامیون، به بررسی پرونده پرداخت. وی افزود: این شعبه پس از رسیدگی و احراز تخلف، حکم به ضبط کامیون صادر و عامل قاچاق را به پرداخت 2 میلیارد و 768 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
 دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: سهم 5 هزار تومانی جمعیت هلال‌احمر از هزینه‌های پرداختی از سوی مردم برای اربعین، صرف تهیه دارو و 1400 پزشک و پرستار اعزامی به عراق می‌شود. مصطفی محمدیون در خصوص علت اختصاص مبلغ ۵ هزار تومان از پرداختی‌های مردم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به جمعیت هلال‌احمر گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته با سازمان حج و زیارت به‌طور رسمی مبلغ نفری
۱۲ هزار تومان از پرداختی‌های مردم باید به جمعیت هلال‌احمر تعلق گیرد تا هزینه خدمات هلال‌احمر به زائران تأمین شود اما طی پرداختی‌های ستاد اربعین، به ۵ هزار تومان کاهش یافته است.
 دبیر بخش کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: امسال و در دوره یازدهم برای نخستین‌بار بخش کسب‌وکارهای نوپا، یکی از بخش‌های اختصاصی نمایشگاه است. امیرحسین اسدی با بیان این مطلب افزود: این بخش از نمایشگاه با هدف معرفی کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌های دیجیتال کشور و آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان عرصه فناوری‌های دیجیتال با شیوه راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا برگزار خواهد شد.
 امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از ایجاد طرح اتوبوس مدرسه در این منطقه خبر داد و اضافه کرد: این طرح در مسیرهایی که بیشترین مدرسه، تردد دانش‌آموزان، محل سکونت و بیشترین تقاضا برای جابه‌جایی را داشته باشد احداث و به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. اتوبوس مدرسه در ساعت‌هایی که دانش‌آموزان رفت‌وآمد دارند سرویس‌دهی می‌کنند و دارای علامت اختصاصی سرویس مدرسه هستند.
 داوران بخش‌های «موسیقی و سرود»، «هنرهای تجسمی»، «نشر»، «هنرهای نمایشی» و «ایده و فعالیت پایگاهی» از سوی دبیران بخش‌های مختلف جشنواره ملی  مدرسه عشق معرفی شدند.
 امیرحسن جعفری‌ورامینی، قائم‌مقام مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری گفت: نخستین قرارداد فروش تضمینی برق نیروگاه‌های خورشیدی شهرداری تهران منعقد شد. نخستین قرارداد مربوط به ساختمان نیلو واقع در منطقه 6 شهرداری تهران است که شهریورماه سال جاری منعقد شد. ساختمان نیلو واقع در خیابان حضرت ولیعصر(عج) با مساحت زیربنای 1350 مترمربع، در 5 طبقه با کاربری اداری، مجهز به یک نیروگاه 10 کیلوواتی، آبگرمکن خورشیدی با ظرفیت 400 لیتر و توربین بادی 400 واتی به عنوان یکی از ساختمان‌های انرژی شهرداری تهران است.
 


Page Generated in 0/0052 sec