printlogo


کد خبر: 183530تاریخ: 1396/8/4 00:00
ترور دولتمردان کشورهای مختلف توسط موساد

سیدهاشم  میرلوحی: بعضی افراد گمان می‌کنند سازمان تروریستی موساد فقط مردان، زنان، کودکان، دولتمردان و سران فلسطینی (نظیر شهید «فتحی شقاقی» و... را که در اردن، امارات و دیگر نقاط دنیا به شهادت رسیده‌اند) یا لبنانی‌ها (نظیر شهید «سیدعباس موسوی» با خانواده‌اش، شهید «مغنیه» و...) را می‌کشد، در صورتی که به هیچ‌وجه این‌گونه نیست، بلکه سازمان تروریستی موساد، هر فردی را که بر سر راه خود ببیند، از میان برمی‌دارد، حال آن فرد «جان اف کندی» باشد یا «اولاف پالمه» (نخست‌وزیر سوئد)(1) یا «آنا لیند» (وزیر خارجه سوئد)(2) یا هر فرد دیگری!
در طول تاریخ، افراد زیادی در آمریکا، اروپا و... توسط تروریست‌های یهودی صهیونیست و عوامل موساد کشته شده‌اند و آن قتل‌ها را به کسان دیگری نسبت داده‌اند (نظیر رفیق حریری، نخست‌وزیر لبنان که یهودیان صهیونیست و اذناب آنها به سوریه نسبت دادند). در مواردی نیز بعد از مدتی، پرونده قتل آنها مختومه اعلام شده است (نظیر جان اف کندی یا اولاف پالمه) یا اعلام داشته‌اند یک فرد روانی این قتل را مرتکب شده است (نظیر آنا لیند)، در صورتی که تروریست‌های موساد و یهودیان تروریست این قتل‌ها را مرتکب شده‌اند.
در ارتباط با جان اف کندی، یهودیان صهیونیست براحتی این ترور را مرتکب شدند و هیچ فردی، نه تنها از اقوام درجه اول جان اف کندی، رئیس‌جمهور آمریکا بلکه هیچ‌یک از مسؤولان آمریکا توان پیگیری و افشای این موضوع را نداشته و ندارند. حال اگر در مورد جان اف کندی اینچنین کرده‌اند، کشتن یاسر عرفات (فردی که حتی دست زن اسحاق رابین تروریست، نخست‌وزیر معدوم و ملعون رژیم اشغالگر اسرائیل را بوسید) یا زنان و کودکان غزه و لبنان برای آنها بسیار ساده است و فروختن اعضای بدن آنها بسیار ساده‌تر! این خصلت و خوی یهودیان صهیونیست - دشمنان بشر و بشریت- است! فراموش نکنیم آنها می‌گویند: ما از نسل آن 10 فرزند یعقوب هستیم که یوسف را به چاه انداختیم.
«آلن دولز» رئیس سازمان تروریستی سیا فردی است که کودتای 28 مرداد را در ایران صورت داد و 25 سال دیگر محمدرضای ملعون، پسر رضا قزاق را بر ملت ایران تحمیل کرد که در این باره در کتاب آمریکا بدون نقاب، به نقل از کتب تاریخی آمریکا که در دانشگاه‌های مختلف آمریکا تدریس می‌شود، به آن پرداخته شده است.
آن زمان که جان اف کندی نشان افتخار را بر سینه آلن دولز می‌زد، آیا هیچ فکر می‌کرد همین آلن دولز با سازمان تروریستی موساد، سر او را نشان خواهد گرفت و به زندگی او پایان خواهد داد؟
آیا می‌توان از این قضایا درس عبرت گرفت؟
وقتی آمریکا و اسرائیل از طریق سازمان‌های تروریستی موساد و سیا، براحتی جان اف کندی، رئیس‌جمهور آمریکا را می‌کشند، آیا کشتن دولتمردان و مردم کشورهای دیگر که مخالف جنایات آنها هستند و سد راه آنها شده‌اند، آرزوی دیرینه آنها نیست؟ آیا آنها دائماً درصدد براندازی حکومت‌های مخالف خود نیستند؟
آیا سر تعظیم مقابل شیاطین فرود آوردن، جز خواری در این دنیا و نابودی آخرت را به همراه دارد؟
***
پی‌نوشت‌
1- Olaf Palme «اولاف پالمه» نخست‌وزیر سوئد که سال 1986 میلادی ترور شد و تاکنون هیچ فردی در ارتباط با قتل او دستگیر و محاکمه نشده است.
2- Anna Lindh «آنا لیند» وزیر خارجه سوئد که مخالف سیاست‌های ددمنشانه اسرائیل بود و عوامل موساد وی را براحتی کشتند و این قتل را به یک فرد روانی صرب نسبت دادند.
***
منبع:
یوسرائیل و صهیوناکراسی، دفتر نشر معارف


Page Generated in 0/0040 sec