printlogo


کد خبر: 183578تاریخ: 1396/8/6 00:00
اخبار

طرح دعوت شهید حججی از زائران اربعین حسینی(ع)
تازه‌ترین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) به طرح «بیا تا برویم» با موضوع شهید حججی و پیاده‌روی اربعین مزین شد. به گزارش فارس، این طرح با شعار «موعد یاری مهدی است، بیا تا برویم» به دعوت شهید حججی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) برای حضور در پیاده‌روی اربعین اختصاص دارد. محمدرضا دوست‌محمدی، طراح این اثر است و خانه طراحان انقلاب اسلامی آن را اجرا کرده است. بر اساس این گزارش، نیمه شهریورماه گذشته نیز طرح دیگری از شهید حججی با موضوع «راهی که از سر گرفتیم» در دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) اجرا شده بود.


شعیبی «گلشیفته» را می‌سازد
بهروز شعیبی برای نخستین بار در شبکه نمایش خانگی سریال می‌سازد. به گزارش آنا، بهروز شعیبی کارگردان و بازیگر سینما این روزها مشغول پیش‌تولید سریال ویژه شبکه نمایش خانگی با عنوان «گلشیفته» است. «گلشیفته» نخستین سریال بهروز شعیبی در  شبکه نمایش خانگی است که بسیار پربازیگر خواهد بود و در ژانر کمدی- اجتماعی تولید می‌شود. تهیه‌کنندگی سریال «گلشیفته» بر عهده  علی‌اکبر نجفی، مدیرعامل موسسه هنرنمای پارسیان است. موافقت اصولی سریال «گلشیفته» هم‌اکنون صادر شده و در حال حاضر گروه در انتظار صدور پروانه ساخت از اداره کل نمایش خانگی ارشاد است.  بهروز شعیبی تاکنون ساخت فیلم‌های سینمایی همچون «دهلیز» و «سیانور» را در کارنامه خود دارد. همچنین فیلم سینمایی «دارکوب» آخرین ساخته این کارگردان، هم‌اکنون مراحل فنی را طی می‌کند و قرار است در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید. شعیبی پیش از این کارگردانی مجموعه موفق تلویزیونی «پرده‌نشین» را بر عهده داشته است.

چه خبر از گیشه؟
آثار اجتماعی در هفته گذشته از فیلم‌های طنز پیشی گرفت و «قهرمانان کوچک» در میان آثار کودک و نوجوان نظر خانواده‌ها را به خود جلب کرد. هفته گذشته فروش فیلم‌ها نسبت به هفته قبل از آن توفیق چندانی نداشت و با برگزاری داربی 85 سینماها رونق چندانی در آخرین روز هفته تجربه نکردند، جز فیلم «خفگی» که با حضور نوید محمدزاده توانست در برخی سینماها از جمله بهمن و آزادی موفق عمل کند. به گزارش فارس، مهدی صباغ‌زاده، مدیرعامل دفتر پخش نیمروز فیلم درباره فروش فیلم «ایتالیا ایتالیا» گفت: مجموع فروش فیلم در تهران و شهرستان به رقم یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان رسید.  غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش «قهرمانان کوچک» توضیح داد: فیلم مورد اقبال خانواده‌ها قرار گرفته و همین امر موجب شده فروش قابل توجهی نسبت به آثار کودک و نوجوان دیگر داشته باشد. این فیلم تاکنون یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان فروش ظرف 23 روز نمایش کسب کرده است. هم‌اینک در تهران 20 سالن سینما و شهرستان 55 سالن سینما در اختیار این فیلم قرار دارد. علی سرتیپی، مدیر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «زرد» به فروش 3 میلیارد و 510 میلیون تومان رسید و «مالاریا» به فروش 275 میلیون تومان دست یافت. احمد مختاری، مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «خانه دختر» به فروش یک‌میلیارد و 504 میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران به فروش یک‌میلیارد و 79 میلیون و در شهرستان به رقم 425 میلیون تومان دست یافت. فروش فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به رقم یک‌میلیارد و 593 میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران به فروش یک‌میلیارد و 173 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 420 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «نگار» به فروش یک‌میلیارد و 659 میلیون تومان و در شهرستان 980 میلیون تومان فروش داشت که در کل فروش فیلم به مبلغ 2  میلیارد و 637 میلیون تومان رسید. منوچهر زبردست، مدیر دفترپخش سبحان‌گستر درباره فروش فیلم «خفگی» گفت: در کل فروش فیلم ظرف 9 روز به یک‌میلیارد و 405 میلیون تومان رسید.


Page Generated in 0/0071 sec