printlogo


کد خبر: 183638تاریخ: 1396/8/7 00:00
اخبار

پیام فرمانده سپاه به فرمانده ارتش
فرمانده سپاه در پیامی خطاب به سرلشکر موسوی با ستایش از رویش‌های ارزشی ارتش گفت: بی‌تردید وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام به شمار می‌رود. سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اظهار خرسندی از کیفیت برگزاری آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در محضر فرماندهی معظم کل قوا و ستایش از رویش‌های ارزشی آن سازمان تأکید کرد: بی‌تردید وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام به شمار می‌رود. متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر برادر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ با احترام و تعزیت مصائب آل‌الله در ماه صفر خداوند تبارک و تعالی را شاکرم که از زمان انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقداماتی مبارک و تعالی‌بخش در حیات طیبه ارتش برای ایفای رسالت خویش، تدبیر و تجلی یافت. امروز ارتش به برکت برخورداری از فرماندهی مکتبی، انقلابی، فکور و با تقوا، بیش از پیش در مسیر یک تحول بزرگ برای ساخت انقلابی خود قرار گرفته تا هندسه‌ای از قدرت برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس‌مان به ارمغان آورد که در آن وحدت و برادری در ارتش و سپاه حقیقتاً یک ضرورت محسوب می‌شود. بی‌تردید این وحدت، ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام خواهد شد. اراده مخلصانه، دلسوزانه و جدی شما در تعمیق وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه و نیز مدیریت برجسته معنوی و ارزشی آن فرمانده فداکار در برگزاری مراسمی متفاوت، از نمایش صلابت دینی و تعهد به ولایت از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های آجا در محضر مولی و مقتدای‌مان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی مایه افتخار، سربلندی و دلخوشی همگان قرار گرفت. در پایان ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه سپاه برای همکاری همدلانه و شانه به شانه سپاه با ارتش در تمامی عرصه‌ها و نیز ستایش از این رویش‌های ارزشی، توفیق جنابعالی را در تحقق اوامر فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی از ساحت ربوبی خواستارم.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


مجلس خبرگان «کارگروه اندیشه‌ورز» تشکیل داد
سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس خبرگان از تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز مجلس خبرگان به ریاست آیت‌الله جنتی خبر داد. آیت‌الله سیداحمد خاتمی در نشست خبری با اشاره به تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: خروجی و نتیجه مباحث و نظرات مطرح‌شده در این کارگروه از طریق رئیس مجلس خبرگان به مقام معظم رهبری ارائه می‌شود. وی افزود: مقام معظم رهبری هیات اندیشه‌ورزی را از مجلس خبرگان رهبری مطالبه کردند و در این بین چنانچه هیاتی جدا ورای کمیسیون‌ها می‌خواستیم تشکیل بدهیم علی‌القاعده باید این مساله به صحن علنی مجلس خبرگان رهبری می‌آمد که در اسفندماه تشکیل می‌شود و از آنجا که این روال مستلزم تاخیر در اجرای رهنمودهای مقام ولایت بود، لذا تصمیم بر این شد دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، نایب‌رئیس این مجلس، یک کارگروه اندیشه‌ورزی در دبیرخانه تشکیل دهد. سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس خبرگان افزود: به همین منظور یک کارگروه در دبیرخانه شکل گرفت که در حقیقت  کار ستادی انجام می‌دهد، به این معنا که جمع کارگروه‌های اندیشه‌ورز را مدیریت می‌کند، ضمن آنکه قرار شد نظارت عالیه و اشراف بر این جمع نیز با آیت‌الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری باشد، در همین راستا ما با همه اعضای مجلس خبرگان نامه‌نگاری کردیم و از آنها خواستیم نظرات‌شان را برای هیات‌رئیسه بنویسند که خوشبختانه از این مساله استقبال خوبی شد و تعداد زیادی از اعضای مجلس خبرگان نظرات خود را ابراز کردند.


Page Generated in 0/0053 sec