printlogo


کد خبر: 183655تاریخ: 1396/8/7 00:00
کوتاه و گویا

فاطمه پهلوانی، سرپرست تشکیلات و بهبود روش‌ها در نشست روسای تشکیلات و بهبود روش‌‌های شهرداری تهران گفت: در این اداره کل با توجه به آنکه فعالیت‌ها و عملیات سازمان در قالب ساختار و فرآیندها تدوین می‌شود، حفظ اصول و رویکردهای کاری یکی از مهم‌ترین ضوابطی است که باید اجرا شود. همچنین معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: نزدیک به 6 هزار هکتار بافت از بافت‌‌های شهری را عرصه‌‌های ناکارآمد تشکیل می‌دهد که نیازمند توجه جدی است. محمدسعید ایزدی در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری با تأکید بر اینکه بافت‌‌های ناکارآمد یکی از کلیدی‌‌‌‌‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد، افزود: برای پیدا کردن راه‌‌های
برون رفت از این بحران باید کار آسیب‌شناسی در این‌باره انجام شود.
2 فیلم «بهادر» و «کوه جواهر» از شاخص‌ترین ساخته‌های عبدالله علیمراد در قالب 2 «کتاب فیلم» بازنشر و بار دیگر به دست کودکان رسید. انیمیشن‌های خاطره‌انگیز سال‌های دور در قالب متن و تصویر در اختیار گروه سنی «ب» و «ج» (7 تا 12 سال) قرار گرفت تا مخاطبان بتوانند پس از مطالعه‌ این آثار، انیمیشن آن را هم به تماشا بنشینند.
نشست مشترک شهرداران اسبق با مرتضی رحمان‌زاده، شهردار فعلی منطقه  13 تهران با حضور 7 شهردار اسبق و پس از انقلاب منطقه  آقایان حسن کاظمی‌پوردهکردی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، داوود تاجران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مجتبی قاسمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، عباس قدیری، علیرضا جعفری، خلیل راحتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، هادی ذاکری و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شهرداری برگزار شد.
شهردار منطقه 2 تهران با بیان اینکه خودارزیابی یکی از مولفه‌‌های توسعه شهری است، گفت: نخستین گام در محلات آشنایی شهروندان با قوانین و آموزش شهروندان به منظور ارتقای سطح زندگی آنان است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. رسول کشت‌پور در نخستین نشست با شورایاران محلات این منطقه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آنان، افزود: برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان در محلات باید خودارزیابی را در اولویت و سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهیم و مدیران نیز باید مشارکت‌جو باشند تا شهروندان مشارکت‌پذیر شوند.
فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برای دومین بار با عرضه محصولات و اجرای
ویژه برنامه‎های رسانه‌ای در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد. این فرهنگسرا با هدف گفت‌وگو و دریافت نظرات اهالی مطبوعات درباره ماموریت‌های جاری این مرکز فرهنگی و رسانه‌ای و همکاری‌های بیشتر در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات ایران حضور یافته است.
حمید صرامی، مشاور دبیرکل و مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‏ها تا پانزدهم آبان ماه جاری خبر داد. معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 تهران از اجرای طرح جهادی بهسازی و پاکسازی فضای سبز بزرگراه‌ها به متراژ بیش از 50 کیلومتر در سطح منطقه خبر داد.


Page Generated in 0/0048 sec