printlogo


کد خبر: 183668تاریخ: 1396/8/7 00:00
اخبار

تلاش دوباره بارسا برای جذب «کوتینیو» در ژانویه
بارسلونا که تابستان در جذب کوتینیو از لیورپول ناکام بود می‌خواهد دوباره در بازار نقل و انتقالات ژانویه تلاشش را برای به خدمت گرفتن این بازیکن برزیلی بکند. اسکای اسپورتس گزارشی از اقدام تیم فوتبال بارسلونا برای جذب کوتینیو دارد.  در این گزارش که به قلم گیوم بلگه، کارشناس سرشناس فوتبال اسپانیاست، چنین آمده است: اگر از بیشتر مردم بپرسید، برای لیورپول اصلا منطقی نیست که در ماه ژانویه بازیکنی مانند کوتینیو را بفروشد اما بارسلونا با این حال می‌خواهد تلاشش را بکند. باشگاه کاتالونیایی می‌خواهد پیشنهادی ۸۰ میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه دهد و شرایط لیورپول را محک بزند.  این باشگاه همچنین معتقد است کوتینیو هنوز مایل به بازی کردن در این تیم است و دوباره برای جانشینی نیمار که در ابتدای فصل از این تیم جدا شده تا در پاری‌سن‌ژرمن بازی کند، روی این بازیکن حساب کرده است. البته نباید این را فراموش کنید که بارسا تا زمانی که نیمار را در تیمش داشت برای خرید کوتینیو پافشاری نمی‌کرد اما به محض رفتن نیمار معتقد است کوتینیو بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی نیمار است.  

کیانوش رستمی: می‌گویند ویزای من و برادرم مشکل دارد
قهرمان المپیک ریو می‌گوید ویزای او و برادرش به مشکل برخورده و دوباره باید به دوبی بروند. کیانوش رستمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره احتمال نرفتنش به مسابقات جهانی بیان کرد: امروز از سوی فدراسیون به من خبر دادند که ویزای من و برادرم به مشکل برخورده است و دوباره باید به دوبی برویم. او ادامه داد: از این موضوع خیلی متعجب هستم که چرا زودتر اعلام نشد.  اکنون هم باید در کوران تمرینات به دوبی بروم. او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است به دوبی برود، تاکید کرد: هنوز معلوم نیست و قرار است به من خبر بدهند اما وقت کم است و در این مرحله از تمرینات این اتفاق باعث استرس می‌شود. رستمی در پاسخ به این پرسش که وضعیت رکوردی او چگونه است و ممکن است گفته شود بحث ویزا بهانه است و او وضعیت رکوردی خوبی ندارد، تصریح کرد: وضعیتم خوب و رو به پیشرفت است.  شرایط بدنی خوبی دارم.  تمرینات هم طبق برنامه‌ تعیین‌شده در حال اجراست.

تانک روس برای ایران مبارزه می‌کند
چهره شاخص کشتی آزاد روسیه و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک موافقت قطعی خود را برای حضور در ترکیب تیم بیمه رازی، نماینده ایران در مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان اعلام کرد. غلامرضا محمدی، سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی از موافقت قطعی عبدالرشید سعدالله‌یف آزادکار وزن 97 کیلوگرم روسیه برای حضور در تیم بیمه رازی برای چهارمین دوره جام باشگاه‌های جهان در ایران خبر داد و گفت: روز جمعه با این کشتی‌گیر شخصا صحبت کردم و وی موافقت قطعی خود را برای حضور در ترکیب بیمه رازی اعلام کرد. وی افزود: همچنین ختیک تسابولوف، آزادکار وزن 74 کیلوگرم روسیه و دارنده مدال طلای جهان نیز ما را در این رقابت‌ها همراهی خواهد کرد.

راز بزرگ نویر بعد از ۹ سال فاش شد
روزنامه سرشناس آلمانی رازی را درباره سنگربان ملی‌پوش بایرن‌مونیخ افشا کرد. ‌به نقل از بیلد، مانوئل نویر یکی از دروازه‌بان‌های بزرگ فوتبال آلمان و اروپا است.  نویر در اواخر فصل قبل با آسیب‌دیدگی‌ شدیدی مواجه شد و بازی‌های زیادی را از دست داد.  روزنامه بیلد بعد از ۹ سال رازی را درباره سنگربان ملی‌پوش بایرن‌مونیخ فاش کرد و آن اینکه او اواخر حضور خود در شالکه بعد از آسیب‌دیدگی‌ شدیدی که با آن مواجه شد، مجبور شد در پای خود قطعه‌ای پلاتین بگذارد. هرچند این باعث نشد برای او مشکلی به وجود آید و این بازیکن بزرگ عملکرد درخشانی در بایرن‌مونیخ داشته است.

دیدار هیأتی از باشگاه اینتر با سرکنسولگری ایران در میلان
در راستای هماهنگی دیدار دوستانه بین ستارگان اینتر و ستارگان ایران، هیاتی از باشگاه اینتر با سرکنسول ایران در میلان دیدار و گفت‌وگو کرد.  به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ستارگان اینترمیلان ایتالیا با نام  Inter for ever  با محوریت اسطوره آرژانتینی خودش خاویر زانتی و فرانچسکو تولدو و ستارگان نامی سال‌های نه‌چندان دور این باشگاه، چند سالی است که با انجام بازی‌های خیریه و عام‌المنفعه در کشورهای مختلف جهان به میدان می‌رود.


Page Generated in 0/0049 sec