printlogo


کد خبر: 183751تاریخ: 1396/8/9 00:00
اخبار

نیمار از جدایی‌اش از بارسلونا پشیمان است
مهاجم پاری‌‌سن‌‌ژرمن از ترک بارسلونا و پیوستن به تیم فرانسوی پشیمان است. ‌به نقل از آ.اس، نیمار با این جدایی قصد داشت شرایط را به نفع خود عوض کند و از زیر سایه مسی در بیاید و به مرد اول تیمش تبدیل شود اما با حضورش در پاریس حاشیه‌های زیادی پیرامونش را فراگرفت. جنجالی‌ترین اتفاق، درگیری لفظی میان مهاجم برزیلی و ادینسون کاوانی بود. در ظاهر مشکل 2 بازیکن حل شد اما در واقع مهاجمان برزیلی و اروگوئه‌ای به صورت شفاف در این رابطه صحبت نکردند. اکنون شرایط مطابق میل نیمار پیش نمی‌رود. این‌ در حالی است که باشگاه بارسلونا هنوز شکستی را در لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا تجربه نکرده است و نبود نیمار را احساس نمی‌کند. تلویزیون بارسلونا (Beteve) به شرایط کنونی مهاجم برزیلی پرداخت و عنوان کرد: او مسیر درستی را انتخاب نکرده است. این شبکه تلویزیونی در برنامه‌اش اعلام کرد: مهاجم برزیلی از ترک بارسلونا پشیمان است و دلش برای این باشگاه تنگ شده است. Beteve دلیل این موضوع را نداشتن رابطه خوب با اونای امری (سرمربی پاری‌‌سن‌‌ژرمن) و روش‌های سرمربی ‌اسپانیایی عنوان کرد. همچنین نزدیکان مهاجم برزیلی در پاریس احساس راحتی نمی‌کنند. با وجود اینکه نیمار چند ماه است در پایتخت فرانسه زندگی می‌کند اما هنوز فرصت دارد تا خود را با نحوه مربیگری امری وفق دهد. باید دید در ماه‌های آینده شرایط برای بازیکن برزیلی فرق خواهد کرد یا نه.

مثبت شدن تست دوپینگ  ملی‌پوش وزنه‌برداری
تست اولیه دوپینگ یک ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا مثبت اعلام شد. غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر افزود: در نمونه‌گیری‌ای که فدراسیون جهانی در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در نپال داشت، تست دوپینگ یک وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران از سوی فدراسیون جهانی مثبت اعلام شد. وی گفت‌: مدیریت انجام تست دوپینگ با فدراسیون جهانی بوده و در این زمینه فدراسیون پزشکی ورزشی هیچ دخالتی نداشته است. حتی نتایج تست نیز تا امروز به فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نشده است و فدراسیون جهانی به طور مستقیم مثبت شدن تست دوپینگ این وزنه‌بردار نوجوان را به فدراسیون وزنه‌برداری ایران اعلام کرده است. نوروزی تصریح کرد: در بررسی اولیه برای تایید مثبت شدن تست دوپینگ این ورزشکار وی مدارک اولیه خود را برای دفاع از خود به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ارسال کرده است که بعد از بررسی اولیه، پاسخ نهایی درباره مثبت شدن تست دوپینگ این وزنه‌بردار از سوی فدراسیون جهانی اعلام می‌شود.

نوری از وردربرمن اخراج شد
 باشگاه وردربرمن آلمان ظهر دوشنبه به طور رسمی خبر اخراج الکساندر نوری، سرمربی ایرانی- آلمانی خود را از سمت سرمربیگری این تیم اعلام کرد. سران باشگاه وردربرمن به طور موقت هدایت وردربرمن را به فلوریان کوهفلت، سرمربی تیم دوم وردربرمن سپردند. تیم تحت‌هدایت الکساندر نوری برخلاف فصل گذشته، شروع خوبی در فصل جاری بوندس‌لیگا نداشته‌ و شکست خانگی 3 بر صفر یکشنبه‌شب این تیم مقابل آگزبورگ در هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان، صبر سران این باشگاه آلمانی را به سر رساند و در نهایت تصمیم به قطع همکاری با نوری گرفتند. وردربرمن در فصل جاری بوندس‌لیگا 5 تساوی و 5 شکست کسب کرده و در حسرت کسب پیروزی است. این تیم در حال حاضر با 5 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی این رقابت‌هاست.
 
رونالدو خرید تراشتگن را به رئال توصیه کرد
ستاره پرتغالی رئال معتقد است اگر مادریدی‌ها گلر تیم‌ملی آلمان را جذب کنند، مشکل دروازه‌شان برطرف خواهد شد.  از مدت‌ها قبل در بحث نقل و انتقالات یکی از موضوعاتی که درباره رئال‌مادرید در رسانه‌ها گزارش شده،‌ بحث خرید دروازه‌بان برای جانشینی ناواس بوده است. تازه‌‌ترین خبری که در این زمینه منتشرشده، مربوط به اخبار دیروز رسانه‌های ژرمنی است؛ مطبوعات آلمان عنوان کردند کریستیانو رونالدو تحت تاثیر بازی مارک آندره‌تراشتگن،‌ گلر شماره ۲ تیم‌ملی آلمان قرارگرفته که در خدمت بارسلونا، رقیب مادریدی‌هاست. ظاهرا مطابق باور او، گلر بارسا قابلیت‌های بالایی دارد که می‌تواند مشکلات تیم زیدان در دروازه‌ را کاملا برطرف کند. رونالدو استخدام این دروازه‌بان را در محفلی به مدیران باشگاهش توصیه کرده است.


Page Generated in 0/0063 sec