printlogo


کد خبر: 183809تاریخ: 1396/8/10 00:00
تـوئــیـــزر
بهزاد توفیق‏فر

رستوران موشکی!
آمانو وارد تهران شد و هنوز کلید اتاق هتلش را نگرفته و سفارش آب‏معدنی نداده، چمدان درخواست‌ها و خرده فرمایش‏ها را داد دست یکی از مستقبلین وزارت خارجه‏ای تا بین بچه‏ها تقسیم کند. البته آقایان سخنگو و معاون و شخص وزیر می‏گویند که آمانو نمی‏خواهد از تأسیسات نظامی ما در راستای اجرای بند X برنامه جامع اقدام مشترک، تبصره دوم، خط سوم، بازدید کند و اصلاً قرار نبوده که! ولی ناظران معتقدند که چون غذای رستوران تأسیسات نظامی ما خیلی بهتر از تأسیسات اتمی ماست، شاید برای ناهار  بروند  آنجا و  زود  برگردند.

هشتگ پالایشگاه
بعد از آتش‏سوزی پالایشگاه‌های اصفهان، شازند، آبادان، شاهرود و چندجای دیگر، پالایشگاه تهران هم آتش گرفت و 10 کشته و مجروح برجای گذاشت. پس از این رویداد، یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت که این اتفاق به دلیل خطای انسانی بوده و 200 درصد مربوط به دوره شهردار قبلی است. وی ضمن اعلام آمادگی اعضای شورای شهر و شهرداری تهران برای اعلام همدردی با خانواده‏های حادثه‏دیدگان، از رونمایی هشتک «نه-به-پالایشگاه» خبرداد و افزود!

میان کفتار
میانمار را قبلاً برمه(به فتح باء) می‏نامیدند چون خیلی مه(به کسر میم) زیاد داشت، بعداً که مه رفع شد دیدند وسط چندتا مار گرفتار شده‏اند لذا اسم آنجا را گذاشتند میانمار! از همان موقع، جمعیت مسلمانان این کشور مدام درحال کم‏شدن است یعنی اگر از یک مسلمان میانماری بپرسی شما چند نفرید؟ می‏گوید: الان؟ یا الان؟ البته شورای امنیت و آن‏یکی شورای حقوق‏بشر سازمان ملل معتقدند که در این کشور همه چیز طبیعی است فقط از این پس به جای واژه بیگانه «میانمار» از واژه عبری «میان‏کفتار» استفاده کنید.

رأی رأی تا روز قیامت
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد به 2 وزیر نیرو و علوم خبرداد و اضافه کرد! وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که علت چشمک زدن ایشان به رئیس دولت را می‏پرسید، گفت: منظورم این بود که  مجلس با قاطعیت و به‌طور جدی از حقوق ملت دفاع کرده و همواره به وظایف قانونی خویش با حسن نیت و تعهد عمل می‌کند. نماینده مردم تهران ادامه داد: به خدا راست میگم!
 


Page Generated in 0/0052 sec