printlogo


کد خبر: 183811تاریخ: 1396/8/10 00:00
اخبار

مردم مطالعه ندارند یا سلبریتی‌ها؟!
انتشار متنی عجیب از سوی هانیه توسلی بازیگر جوان سینمای ایران در ارتباط با مرگ گربه‌اش باعث بروز واکنش‌های مختلفی پیرامون شخصیت و طرز تفکر سلبریتی‌ها و مرجعیت فکری و عاطفی‌شان در میان مردم شد. به گزارش نقد سینما، هانیه توسلی را با اظهارنظرهای عجیب و غریبش می‌شناسیم، از اعلام‌کردن اینکه خواستگار ندارد تا جنجالی که با تسلیت نگفتن برای درگذشت مرتضی پاشایی ایجاد کرد  اما خانم بازیگر این بار به بهانه از دست دادن گربه‌اش، متنی عجیب منتشر کرده است. متنی که ما را نسبت به آینده خود او، آینده طرفدارانش و آتیه این سبک از زندگی مأیوس می‌کند. توسلی زیر عکسی از گربه‌اش نوشته است که تمام دلخوشی و امیدش را از دست داده، دیگر آرزویی ندارد و تنها می‌خواهد که زودتر پیش گربه‌ مرده‌اش برود! او قبلا در یک نشست جامعه‌شناسی، از جنجالی که طرفداران پاشایی در اینستاگرامش ایجاد کرده بودند، ابراز نگرانی کرده و گفته بود به یکباره بی‌سوادی درصد زیادی از جامعه را احساس کرده و این مساله به این دلیل است که مردم ما کتاب نمی‌خوانند. با دیدن پست‌های اینچنینی از بازیگران و واکنش‌های خاص‌شان نسبت به وقایع جاری، ما بیشتر از اینکه نگران جامعه شویم، نگران سطح سواد و مطالعه نداشتن خود سلبریتی‌ها می‌شویم، سطح سوادی که باعث می‌شود یک انسان آرزو کند با گربه‌اش محشور شود!


همزاد شاه آماده نمایش شد
سعیده نیک‌اختر، کارگردان مستند «اشرف همزاد شاه» که به زندگی اشرف پهلوی می‌پردازد، از اتمام مراحل تدوین این مستند خبر داد. به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، سعیده نیک‌اختر با اعلام این خبر، گفت: بخشی از این مستند تولیدی است و  برای نخستین‌بار تصاویر اختصاصی از کاخ اشرف (تمیشان) در نور را در این مستند می‌بینیم، چرا که تا به حال اجازه ورود هیچ گروه فیلمبرداری به آن کاخ داده نشده بود. در بخش تصاویر آرشیوی هم فیلم‌های کمیاب و نایابی از آرشیو تلویزیون فرانسه و سازمان ملل متحد در این مستند استفاده شده است. وی درباره روایت ویژه‌ این مستند با صدای خود اشرف پهلوی تصریح کرد: برای ارتباط بهتر مخاطب با فیلم در بخش اصوات آرشیوی از صدای خود اشرف به عنوان یکی از راویان مستند استفاده شده است. همچنین در بخش‌های کارشناسی این مستند با عبور از کلیشه کارشناسان تاریخی، با استفاده از کارشناسان روانشناس و متخصصان گریم و طراحی لباس به بررسی ابعاد و لایه‌های زیرین شخصیتی اشرف با توجه به رفتارهای او مانند لباس پوشیدن و آرایش پرداخته شده است. مستند اشرف همزاد شاه به کارگردانی سعیده نیک‌اختر و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است و بزودی از آن رونمایی و از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.


رسوایی اسپیسی خانه پوشالی را به هوا فرستاد!
در پی رسوایی کوین اسپیسی، کمپانی نتفلیکس فصل ششم را نقطه پایان «خانه پوشالی» اعلام و آکادمی بین‌المللی تلویزیون تجلیل از این بازیگر را لغو کرد. به گزارش سینماپرس، ماجرای رسوایی‌هایی پی در پی هالیوود هر روز گسترده‌تر می‌شود و در تازه‌ترین نمونه دامن یکی از سرشناس‌ترین بازیگران را گرفته است. کوین اسپیسی، بازیگر برنده جوایز مختلف سینمایی و یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوود با اتهام سوءاستفاده جنسی از فردی زیر سن قانونی روبه‌رو شده است. مطرح شدن این اتهام از سوی آنتوی رپ، بازیگر «پیشتازان فضا» و واکنش دستپاچه و البته به باور بسیاری توهین‌آمیز کوین اسپیسی آنقدر سریع گسترده شد که ترکش‌های آن حتی به کمپانی نتفلیکس و سریال پرطرفدار «خانه پوشالی» هم اصابت کرد. حال به روایت ورایتی، نتفلیکس تصمیم گرفته است داستان «خانه پوشالی» را در فصل ششم به پایان برساند. فصل ششمی که قرار است در سال 2018 به دست مخاطبان برسد. کوین اسپیسی ستاره و یکی از تهیه‌کنندگان سریال «خانه پوشالی» در شبکه نتفلیکس است که از سال 2013 تاکنون هواداران پروپاقرصی پیدا کرده است. البته این تنها نتیجه رسوایی کوین اسپیسی نیست، چرا که آکادمی بین‌المللی تلویزیون نیز اعلام کرده  اهدای جایزه به کوین اسپیسی را لغو کرده است. در بیانیه آکادمی بین‌المللی تلویزیون آمده است: «آکادمی بین‌المللی اعلام می‌کند به دلیل رویدادهای اخیر از کوین اسپیسی با اهدای جایزه بنیانگذاران امی تقدیر نخواهد کرد».
 


Page Generated in 0/0052 sec