printlogo


کد خبر: 183846تاریخ: 1396/8/10 00:00
برد مشابه سرخابی ها مقابل سایپا و نفت تهران
روی نوار برد

 پرسپولیس با برتری برابر تیم سایپا به صدر جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد. دیدار پرسپولیس و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید. گل‌‌های پرسپولیس توسط حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۲۰ (گل به خودی) و علی علیپور در دقیقه ۲۵ به ثمر رسید. پرسپولیس با این پیروزی۲۳ امتیازی شد و جای تیم پارس‌جنوبی جم در صدر جدول را گرفت. شاگردان علی دایی هم با تحمل این شکست، همچنان با ۱۴ امتیاز  چشم به هفته‌‌های آتی دارند. در دیگر دیدار حساس روز گذشته استقلال موفق شد با نتیجه 2 بر صفر  از سد نفت تهران بگذرد.
زمین همیشه خراب
زمین چمن ورزشگاه تختی یکی از بی‌کیفیت‌ترین زمین‌های فوتبالی است که در آن مسابقات لیگ برگزار می‌شود. این ورزشگاه زیبا که در شرق تهران واقع است در دومین دوره لیگ برتر بار برگزاری رقابت‌ها در کل فصل را به دوش کشید اما همواره زیر سایه ورزشگاه آزادی قرار داشته است، حال آنکه از زیبایی و امکانات مناسبی برای انجام مسابقات برخوردار است. نکته جالب درباره زمین تختی این است که تیم‌‌های تهرانی برای انجام بازی با استقلال و پرسپولیس آن را اجاره می‌کنند تا با توجه به کمتر بودن جایگاه تماشاگران و البته شرایط زمین بتوانند از حریف خود امتیاز بگیرند. تختی که حداکثر هفته‌ای یک مسابقه در لیگ در آن برگزار می‌شود، چمن سالمی ندارد و مشاهده مسابقات فوتبال روی این چمن لک‌دار از جاذبه بازی می‌کاهد. جالب اینکه تختی علاوه بر مشکل چمن از ناهمواری زمین هم رنج می‌برد. باید از مسؤولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی سوال کرد چگونه ورزشگاه آزادی را با کیفیت خوب نگه می‌دارند اما قادر به مرمت چمن ورزشگاه تختی نیستند.
پدیده مقابل فولاد متوقف شد
در نخستین بازی هفته یازدهم تیم فوتبال پدیده مقابل فولاد خوزستان متوقف شد. روز گذشته پدیده  میزبان فولاد خوزستان بود در حالی که این بازی در نیمه نخست با تساوی یک - یک به پایان رسید، در نیمه دوم پدیده توسط خلعتبری موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و از حریف پیش بیفتد اما در دقیقه 78 فولاد به‌وسیله عاشوری از روی ضربه پنالتی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. پدیده و فولاد با این نتیجه 17 امتیازی شدند.
ناکامی گل‌محمدی و قلعه‌نویی مقابل تیم‌های پیشین‌شان
در یکی دیگر از بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر، تراکتورسازی در تبریز میزبان ذوب‌آهن بود که این بازی با تساوی بدون گل تمام شد. با این تساوی تراکتورسازی ۱۲ و ذوب‌آهن
۱۳ امتیازی شد.
 


Page Generated in 0/0048 sec