printlogo


کد خبر: 183850تاریخ: 1396/8/10 00:00
اخبار

مسی به تنهایی 2 برابر مهاجمان رئال گل زده است
 طبق آمار منتشر شده در مطبوعات اسپانیا، لیونل مسی به تنهایی در بازی‌های این فصل لالیگا 2 برابر همه مهاجمان رئال‌مادرید گلزنی کرده است. هرچه لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در رقابت‌های این فصل خوب کار کرده، مهاجمان رئال‌مادرید عملکردی ضعیف داشته‌اند. در تایید این ادعا باید عنوان کرد لیونل مسی در رقابت‌های این فصل در بارسا ۱۲ گل زده و این دقیقا 2 برابر تعداد گل‌هایی است که مهاجمان رئال‌مادرید زده‌اند. البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که بازیکنان رئال مصدومیت‌های زیادی داشتند و رونالدو، ستاره این تیم هم ابتدای لیگ را با محرومیت آغاز کرد. شروع ضعیف رئال‌مادرید باعث شده این تیم ۸ امتیاز از بارسا، رقیب دیرینه‌اش عقب بیفتد و در این شرایط انتقاد از مهاجمان به خاطر گل نزدن زیاد است. بیل (۲گل)، بنزما، کریستیانو رونالدو، مایورال و لوکاس بازیکنانی هستند که توسط وب‌‎سایت باشگاه رئال به عنوان مهاجم معرفی شدند و این افراد تا اینجا ۶ گل برای تیم‌شان زده‌اند. این در حالی است که بارسلونا هر روز عملکردی بهتر از روز قبل دارد و از ناکامی مهاجمان تیم رقیب لذت می‎برد.

مراسم تشییع پیکر پهلوان عباس زندی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر پهلوان عباس زندی قهرمان کشتی آزاد جهان و سرمربی اسبق تیم‌ملی، صبح  روز سه‌شنبه از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد. در این مراسم که ساعت ۹ صبح دیروز برگزار شد، علاقه‌مندان به این پیشکسوت گرانقدر کشتی و همچنین جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی حضور داشتند. محمدابراهیم سیف‌پور، حسین ملاقاسمی، حاج محمد خادم، ابراهیم جوادی، پرویز سیروس‌پور، رحیم علی‌آبادی، علی‌اکبر حیدری، مهدی شیرگیر، محمدرضا طالقانی، بهرام افشارزاده،  سلطانعلی ترخاق، منصور جهانیان، منصور سرداری، علیرضا حیدری، بهرام مشتاقی، مجید خدایی، فرهاد طلوع‌کیان، حسن روشن، عارف ربطی، حسین پور، گل‌محمدی و جمعی از داوران کشتی از جمله قهرمانان و پیشکسوتانی بودند که در مراسم تشییع پیکر پهلوان زندی حضور پیدا کردند. رسول خادم، حمید بنی‌تمیم و رضا لایق، رئیس، نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون کشتی نیز در این مراسم حضور داشتند. پیکر مرحوم عباس زندی پس از تشییع به قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا انتقال داده شد. عباس زندی، پهلوان کشور، صبح روز دوشنبه بر اثر بیماری و در سن ۸۷ سالگی دارفانی را وداع گفت. مراسم ترحیم آن مرحوم روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار می‌شود.

جریمه ۱۰ هزار دلاری پرسپولیس و پانادیچ از سوی AFC
تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم تیم‌های باشگاهی و ملی فوتبال آسیا را اعلام کرد. در این بین باشگاه پرسپولیس به دلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه مبلغ ۱۰۰۰ دلار جریمه شد و باید تا ۳۰ روز آینده این مبلغ را پرداخت کند و در صورتی که این عمل در آینده تکرار شود، جریمه تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر خواهد شد. همچنین تیم الهلال عربستان نیز به همین مورد ۱۰۰۰ دلار جریمه شد. همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل بازی خشونت‌آمیز در بازی با الهلال ۱۰۰۰ دلار دیگر نیز جریمه شد که این مبلغ را نیز باید ظرف یک ماه آینده پرداخت کند. ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس نیز مبلغ ۲۰۰۰ دلار جریمه شد. او در بازی با الهلال با نیمکت تیم حریف درگیر شد. در بازی تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی نیز هواداران ایرانی در ‌دقیقه ۲۹ مسابقه بطری به زمین پرتاب کردند که در گزارش ناظر داوری قرار گرفت و به ‌این‌ ترتیب باشگاه ایرانی ۶۰۰۰ دلار دیگر هم جریمه شد.


Page Generated in 0/0050 sec