printlogo


کد خبر: 183874تاریخ: 1396/8/11 00:00
اخبار

آغاز پیش‌تولید فصل سوم «دورهمی»
پیش‌تولید فصل سوم برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای مهران مدیری آغاز شد. به گزارش فارس، سازندگان مجموعه برنامه «دورهمی» پیش‌تولید فصل سوم این برنامه را آغاز کرده‌اند. بنا بر این گزارش، در حال حاضر دکورهای جدید برنامه در محل جدیدی واقع در بلوار ارتش مراحل تولید و ساخت را سپری می‌کند و بناست فاز تولید برنامه به سرعت آغاز شود. همچنین در سری جدید، تماشاگران و مهران مدیری به روال سابق حضور دارند اما هنوز مشخص نیست گروه بازیگران سری قبل در این سری هم حضور داشته باشند یا خیر. برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری تا به حال در ۲ سری از شبکه نسیم پخش شده و مخاطبان بسیاری دارد. از نکات قابل توجه در برنامه‌های قبلی تغییر و جابه‌جایی بازیگران بود که با حواشی همراه شد.

نوجوانان هم صاحب سریال می‌شوند
مدیر شبکه امید از پیش‌تولید یک سریال درباره آزمایش‌های علمی دوران مدرسه خبر داد. به گزارش مهر، مهدی سالم، مدیر شبکه تلویزیونی امید درباره سریال‌هایی که قرار است در این شبکه به تولید برسند، گفت: توضیح جزئیات این آثار را سیمافیلم ارائه می‌کند، با این حال ما 2 طرح در حال مذاکره و رایزنی داریم. یکی از فیلمنامه‌ها که اتفاق عجیبی در صداوسیماست، داستان‌ عده‌ای نوجوان است که کارهای خارق‌العاده‌ای با آزمایش‌های علمی انجام می‌دهند و این آزمایش‌های علمی کارهایی است که ما پیش از این در مدرسه یاد گرفته‌ایم. مدیر شبکه امید با اشاره به کلیات این فیلمنامه، یادآور شد: این فیلمنامه یک داستان درام و طنز با هم است که می‌تواند خیلی جذاب باشد و بازیگران آن، نوجوانانی هستند که به تازگی کشف استعداد شده‌اند. علی عبدالعلی نیز این پروژه را راهبری می‌کند. سیناپس این مجموعه آماده شده که در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای آماده خواهد شد و اکنون در حال پیش‌تولید است.

از تهیه‌کنندگی تلویزیون تا گویندگی خبر
دوره‌های پاییزی مجتمع شهید آوینی به همت مرکز بسیج صداوسیما آغاز شد. به‌گزارش «وطن‌امروز»، در این ترم کلاس‌های متنوعی از جمله گویندگی و فن بیان، اجرا، گویندگی خبر، دوبله، داستان‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، نویسندگی خلاق، خبرنگاری، خبرنگاری جنگ، سواد رسانه‌‌‌ای، مترجمی خبر، تهیه‌کنندگی تلویزیونی و رادیویی، کارگردانی تلویزیونی و رادیویی، مستند سازی، تدوین، تصویربرداری و... برگزار می‌شود. طبق سیاست‌گذاری‌‌های جدید مرکز بسیج صداوسیما، دوره‌‌های مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید آوینی با رویکرد هنری و مهارتی و همچنین با هدف آموزش هنرجویان توسط بهترین اساتید رسانه ملی جهت حضور اثربخش در عرصه‌‌های مختلف رسانه‌ای کشور انجام می‌شود. گفتنی است شرکت در تمام دوره‌های آموزشی منوط به حضور در مصاحبه حضوری است. زمان حضور شرکت‌کنندگان برای مصاحبه متعاقبا در کانال مجتمع شهید آوینی به آدرس
Avini_center@ اطلاع‌رسانی می‌شود. حضور در دوره‌های مجموعه شهید آوینی با هدف استفاده از توان رسانه ملی برای عموم مردم است و هیچ تعهدی جهت به کارگیری هنرجویان در رسانه ملی وجود ندارد.


کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی در پیاده‌روی اربعین
امسال برای نخستین‌بار کاروانی از شاعران و نویسندگان ایرانی، به ابتکار «شهرستان ادب»، راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند تا در این بزرگ‌ترین گردهمایی مذهبی شرکت کنند.
به گزارش «وطن‌امروز»، اهالی ادبیات، سفر زیارتی خود را از روز 11 آبان‌ماه آغاز می‌کنند و تا 19 آبان 1396 دوشادوش عاشقان سیدالشهدا پیاده‌روی خواهند کرد. شاعران و نویسندگان، در این سفر، چندین شب شعر و محفل ادبی در شهرهای نجف، کربلا و نیز در موکب‌های واقع در مسیر پیاده‌روی برگزار می‌کنند. این برنامه قرار است در سال‌های آینده نیز ادامه یابد. روایت هنرمندانه این اتفاق عظیم، از جمله اهداف راه‌اندازی کاروان شاعران و نویسندگان است. گفتنی است پیاده‌روی اربعین را بزرگ‌ترین اجتماع اسلامی می‌دانند که سالانه میلیون‌ها نفر در آن شرکت می‌کنند. برخی آن را بزرگ‌ترین گردهمایی مسالمت‌آمیز انسانی نیز لقب داده‌اند.


Page Generated in 0/0053 sec