printlogo


کد خبر: 183880تاریخ: 1396/8/11 00:00
اخبار

شکایت اسپانسر مشترک پیشین از سرخابی‌ها
حامی مالی پیشین 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از این باشگاه‌ها شکایت کرد. به گزارش شفقنا ورزشی، حامی مالی مشترک پیشین 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس که در ابتدای فصل قرارداد خود را با این دو باشگاه فسخ کرده بود، از این دو باشگاه شکایت کرد. سرخابی‌ها بعد از توافق با یکی دیگر از اپراتورهای تلفن همراه، قرارداد پیشین خود با این حامی مالی و شریک تجاری را کنار گذاشتند و سامانه هواداری جدیدی را جانشین سامانه قبلی کردند؛ این اتفاق باعث شد تا حامی مالی پیشین این دو باشگاه برای احقاق حقوق از سرخابی‌ها شکایت کند. موضوع شکایت این شرکت از 2 باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران به فسخ یک‌طرفه قرارداد شراکت تجاری و جانشینی سامانه جدید بازمی‌گردد. مدیران استقلال و پرسپولیس البته عقیده دارند این شرکت به تعهدات خود در فصل گذشته عمل نکرده و به همین دلیل توانسته‌اند قرارداد را فسخ کنند که با توجه به شکایت این شرکت از سرخابی‌ها حالا 2 طرف باید در دادگاه حاضر شده و از حقوق خود دفاع کنند. در صورت محکومیت 2 باشگاه سرخابی‌، با توجه به سنگینی قرارداد، هر دو باشگاه با دردسر بزرگی روبه‌رو خواهند شد و باید جریمه‌ای چند ده میلیاردی پرداخت کنند.

تیم‌ملی کاراته ایران دومین تیم برتر دنیا معرفی شد
آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته، حکایت از حضور ایران در مکان دوم بهترین‌های جهان دارد. فدراسیون جهانی کاراته پس از پایان دهمین دوره رقابت‌های کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان تازه‌ترین رنکینگ خود را اعلام کرد که طی آن کاراته ایران با ۵۰۵۸۳ امتیاز در رتبه دوم جهان قرار گرفت. کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای آسیا، کسب یک طلا و ۴ نقره تیم ۵ نفره ایران در بازی‌های جهانی لهستان، کسب عنوان سوم در بازی‌های کشور‌های اسلامی، کسب حضور موفق در لیگ‌های جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۷ و کسب مقام پنجم در مسابقات رده‌های پایه، از جمله موفقیت‌های کاراته ایران در یک‌سال گذشته بوده است، ضمن اینکه در رنکینگ انفرادی نیز کاراته ایران تنها کشوری است که 2 نماینده در جمع بهترین‌های جهان دارد. امیر مهدی‌زاده نفر در وزن ۶۰- کیلوگرم و سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در این رده‌بندی جایگاه نخست را در اختیار دارند. براساس رنکینگ تازه فدراسیون جهانی، در بخش تیمی ژاپن با 5۶۰۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد. بعد از کاراته ایران، ترکیه با ۴۳۸۶۳ امتیاز سومین تیم برتر جهان است و برزیل با ۳۸۳۳۷ امتیاز و مصر با ۳۷۴۵۲ امتیاز تیم‌های چهارم و پنجم جهان هستند. همچنین فرانسه با ۳۶۸۷۶ امتیاز، اسپانیا با ۳۱۵۸۴، آمریکا با ۳۱۵۷۵، ایتالیا با ۲۹۹۶۴ و استرالیا با ۲۸۲۷۵ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های ششم تا دهم رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارند. مکزیک، قزاقستان، ونزوئلا، اندونزی، نیوزیلند، عربستان سعودی، شیلی، کانادا، اوکراین، روسیه و آذربایجان تیم‌های بعدی رنکینگ هستند.

دلیل موضع‌گیری عجیب بدنساز سابق استقلال علیه مهدی رحمتی
میک مک‌درموت با انتشار پیامی خطاب به مهدی رحمتی، او را به شیر پیری تشبیه کرد که در نهایت جنگ را به شیر جوان خواهد باخت. میک مک‌درموت با انتشار پیامی مهدی رحمتی را به شیر پیری تشبیه کرده بود که محکوم به پذیرفتن شکست در رقابت با شیر جوان خواهد بود. اما باید دید واکنش میک به کدام کنش رحمتی بوده است. آخرین روزی که میک مک‌درموت در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد، قصد خداحافظی از بازیکنان استقلال را داشت و همه بازیکنان این تیم به صف شدند تا از زحمات مربی سابق‌شان تشکر کنند، البته همه بازیکنان جز رحمتی که روی خود را از میک برمی‌گرداند یا عنوان می‌کند که «داری می‌روی؟ تو  هم رفتی همان جایی که بقیه رفتند». در واقع این حرف رحمتی کنایه‌ای بود به علیرضا منصوریان و دستیارانش که چندی قبل از استقلال جدا شده بودند. این صحبت‌های رحمتی حسابی باعث برآشفته شدن مربی سابق آبی‌پوشان شد و وی به‌رغم آرامش همیشگی که داشت، با صدور یک پیام با خطاب قرار دادن مستقیم رحمتی، او را به شیر پیری تشبیه کرد که در دایره رقابت با شیر جوان چاره‌ای جز پذیرش شکست ندارد.


Page Generated in 0/0056 sec