printlogo


کد خبر: 183890تاریخ: 1396/8/11 00:00
کوتاه و گویا

 رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 تهران، هدف از اجرای نخستین نشست علمی– تخصصی با نخبگان و متخصصان از رشته‌های متنوع صاحبنظر در حوزه مدیریت شهری  را در ابتدا مشخص کردن صورت مساله و سپس طراحی الگوریتم جامع حل مسائل مدیریت شهری در منطقه 2  عنوان کرد.
حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین کنگره شهدای دانش‌آموز استان فارس با بیان اینکه امام راحل (ره) مسیر شهادت را برای مردم گشودند، گفت: 36 هزار نفر از شهدای کشور را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دهند. این شهدا الگوی بسیار بزرگی برای نسل‌های جدید محسوب می‌شوند و عمق و عظمت سرمایه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی را به دشمنان نشان می‌دهند.
مسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از برگزاری نشست هم‌اندیشی «نوزدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه» با مسؤولان اداره آموزش‌وپرورش منطقه 2 و مدیران مدارس خبر داد.  
علی مویدی، قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 470 تن مواد مخدر در کشور کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 12 درصد افزایش یافته است.
نتایج نهایی نخستین دوره‌ توانمندسازی استارت‌آپ‌های فناوری نانو (نانواستارت‌آپ) با هدف انتخاب نماینده ایران برای حضور در المپیاد بین‌المللی فناوری نانو (تهران ۲۰۱۸) اعلام شد. در مرحله پایانی نانواستارت‌آپ، 7 گروه با ارائه طرح‌هایی درباره به‌کارگیری فناوری نانو در حوزه آب و پساب به رقابت پرداختند. گروه‌های نانیت، پاکاب و آبینو به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. رویکرد این دوره، ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای فناوران از نخستین گام‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق بوده است.
جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات در جلسه‌ای که به منظور بررسی شیوه‌های تعاملی میان این سازمان و اتحادیه‌های اصناف تشکیل شده بود، گفت: تعزیرات حکومتی و اصناف چه در قانون و چه از منظر نگاه سازمانی معارض با یکدیگر نیستند.
محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی گروه‌های هنری میدانی در این منطقه به مناسبت روز 13 آبان خبر داد.
دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیرکبیر و انجمن علمی و فناوری چاپ ایران در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات تفاهمنامه همکاری  علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
 


Page Generated in 0/0048 sec