printlogo


کد خبر: 183932تاریخ: 1396/8/11 00:00
اخبار

پیام رهبر انقلاب به کنگره علمای مقاومت
مقابله با رژیم صهیونیستی مبارزه‌ای مقدس و خوش‌عاقبت است
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره جهانی علمای مقاومت بر تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، بر تداوم مبارزه با رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کردند.
متن پیام رهبر انقلاب به‌شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
عالم جلیل جناب آقای شیخ ماهر حمود
رئیس محترم اتحادیه‌ جهانی علمای مقاومت
سلام بر شما و همه‌ حضار محترم این کنفرانس. مسؤولیت سنگیـن و فراموش‌نشدنی فلسطین بر دوش همه‌ دنیای اسلام است. بی‌شک نخبگان علمی و روحانی و سیاسی و مسؤولان کشورهای اسلامی بخش مهم‌تر این مسؤولیت را بر دوش دارند؛ این، مبارزه‌ای مقدس و خوش‌عاقبت است؛ وعده‌ الهی، نصرت قطعی در این مبارزه است. کنگره‌ امروز شما بخشی از  این حرکت عمومی و عظیم است. از خدای متعال توفیق جمع شما را مسألت می‌کنم و تداوم مبارزه‌ متنوع با رژیم متجاوز صهیونیست را به همه‌ کسانی که این مسؤولیت بزرگ را احساس می‌کنند،
توصیه می‌کنم.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سیدعلی خامنه‌ای
8 آبان96


پیام رهبر انقلاب درپی درگذشت پدر سردار حاج قاسم سلیمانی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر بزرگوار سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرافراز جناب آقای حاج قاسم سلیمانی دام توفیقه
درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج حسن سلیمانی را به جنابعالی و دیگر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات برای ایشان مسألت می‌کنم و امیدوارم حسنات ناشی از تربیت فرزندان صالح در نامه عمل آن مرحوم نوشته شود.
سیدعلی خامنه‌ای
10 آبان 96

سردار سلیمانی: زبانم توان تشکر  از این همه قدرشناسی مردم را ندارد
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: زبان من توان تشکر از این همه محبت و قدرشناسی مردم را ندارد. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پدر خود گفت: زبان من توانایی تشکر از این همه محبت و قدرشناسی مردم شریف و بزرگوار شهرستان‌های رابر و بافت و همه میهمانانی که از سایر نقاط استان کرمان، خارج از استان و خارج از کشور در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند را ندارد. وی با تشکر از فرماندهان نیروهای مسلح و علمای کشور برای ابراز همدردی و حضور در این مراسم، تصریح کرد: بنده کوچک همه ملت ایران هستم و نمی‌توانم این محبت مردم ایران را جبران کنم.
سردار سلیمانی با تشکر از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، ادامه داد: بنده فرزند دوم پدر بزرگوارم هستم و تاکنون که حدود ۶۰ سال سن دارم به یاد نمی‌آورم پدرم حاج حسن سلیمانی در طول عمر نزدیک به ۱۰۰ سال خود نمازش را ترک کرده باشد و همواره ما را برای اقامه نماز صبح بیدار می‌کردند.
مراسم ترحیم پدر سردار حاج قاسم سلیمانی ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه
۱۱ آبان ماه در مسجد جامع روستای قنات ملک برگزار می‌شود. همچنین مراسم ترحیمی نیز عصر روز جمعه ۱۲ آبان ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0057 sec