printlogo


کد خبر: 183998تاریخ: 1396/8/14 00:00
اخبار

بازی تلگرامی ترامپ هم آمد!
بازی تلگرامی «ترامپت» در یوم‌الله ۱۳ آبان رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری دانشجو، فصل جدید انیمیشن «ترامپت» در 13 قسمت به همراه بازی طنز تلگرامی ترامپت تولید و همزمان با ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، رونمایی شد. در بازی ترامپت که توسط استودیوی هیوا تهیه و تولید شده است، ترامپ با ۲ عامل قدرت مورد علاقه‌اش یعنی پول و موشک مواجه شده و در نهایت یکی از این دو او را نابود می‌کند. فصل جدید انیمیشن ترامپت تولید استودیوی رضوان نیز با 2 شخصیت منفور جهان یعنی ترامپ و نتانیاهو روایت‌هایی طنز را از رفتار‌های احمقانه‌شان به تصویر می‌کشد. همکاری استودیوی هیوا به عنوان مجموعه تولید اپلیکیشن و بازی‌های رایانه‌ای با استودیوی رضوان زنجیره تولید محصولات رسانه‌ای با موضوعات استراتژیک را تکمیل خواهد کرد.

 
برگزاری دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین
دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین با حضور هنرمندانی از 8 استان کشور در عراق برگزار می‌شود. به گزارش فارس، دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین به کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با حضور 110 هنرمند تئاتر آیینی از 8 استان کشور از روز 13 تا 18 آبان‌ماه در کشور عراق برگزار می‌شود. همایش پیاده‌روی اربعین امسال برای دومین سال پیاپی در کشور عراق برگزار می‌شود. اجرای نمایش‌ها از شهر نجف آغاز می‌شود و سپس در مسیر پیاده‌روی به سمت شهر کربلا ادامه خواهد یافت. همچنین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین در روز اربعین با اجرای چند مجلس تعزیه به کار خود پایان خواهد داد. امسال 6 مجلس تعزیه به زبان فارسی، 5 مجلس تعزیه به زبان عربی، 8 نمایش خیابانی و موکبی، مقتل‌خوانی، پرده‌خوانی و نقالی با حضور 110 هنرمند از استان‌های گیلان، مازندران، هرمزگان، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی، تهران و خوزستان در همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود. گفتنی است، پیش از این، محراب محمدزاده، از سوی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به سمت مدیر اجرایی این همایش منصوب شده بود. دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین به کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از روز شنبه 13آبان ماه (15 صفر) تا روز پنجشنبه 18 آبان (20 صفر) در شهرهای نجف و کربلا برگزار می‌شود.


تکرار هشدارهای رهبر سابق ارکستر سمفونیک به وزیر ارشاد
بار دیگر علی رهبری، موسیقیدان و رهبر ارکستر، با انتشار نامه‌ای نسبت به مدیریت ارکستر سمفونیک تهران اعتراض کرد. به گزارش خبرآنلاین، علی رهبری، رهبر پیشین ارکستر سمفونیک تهران، نسبت به شنیده شدن شایعاتی مبنی بر دعوت از یکی از ارکسترهای سمفونیک اروپا برای حضور در ایران هشدار داد. این موسیقیدان که اردیبهشت 1395 به حالت قهر، رهبری ارکستر سمفونیک تهران را ترک کرد، در 18 ماه گذشته با انتشار چند نامه سرگشاده، انتقادهای تندی را نسبت به برخی امور اداری، مدیریتی و هنری عرصه موسیقی ابراز کرده است. وی در جدیدترین نامه خود خطاب به وزیر ارشاد ضمن تکرار برخی مسائل گذشته، نسبت به رواج شایعه‌ای در‌باره دعوت از یکی از ارکسترهای سمفونیک اروپا با هزینه گزاف برای حضور در ایران واکنش نشان داده است. در بخشی از این نامه آمده است: «این روزها اخباری از داخل ایران به بیرون درز کرده و بین دانشجویان و موسیقیدان‌های خارج از کشور شایعه‌ای به وجود آمده مبنی بر اینکه افرادی از جانب ایران در حال رایزنی هستند تا یکی از ارکسترهای سمفونیک اروپا را با هزینه‌ای سرسام‌آور به ایران بیاورند. ممکن است این‌گونه اقدامات جهت بزک کردن چهره ممالکی در کشورهای تازه به دوران رسیده خلیج‌فارس، اقدامی ضروری باشد ولی در کشور عزیز ما ایران که قدمتی 80 ساله در ارکستر سمفونیک دارد این ولخرجی‌ها به هر دلیلی که باشد، خیانت به جوانان این مملکت و هدر دادن امکانات به‌حساب می‌آید. جناب آقای وزیر! به خاطر خدا هم که شده، جلوی اینگونه اقدامات نمایشی را بگیرید و امور را در راه منطقی و اصولی که صرفا منافع گروه خاص و کوچکی را در نظر نمی‌گیرد، هدایت کنید».


Page Generated in 0/0054 sec