printlogo


کد خبر: 183999تاریخ: 1396/8/14 00:00
اخبار

پر کاری خطرناک یک ستاره!
روز گذشته در حالی خبر حضور هادی حجازی‌فر، ستاره جوان سینمای ایران در فیلم ‌سینمایی «واسطه» به کارگردانی آرش لاهوتی رسانه‌ای شد که به نظر می‌رسد حضور پرتعداد او در آثار سینمایی امسال باعث کاهش کیفیت بازی او در این آثار شود. به گزارش «وطن امروز»، هادی حجازی‌فر بازیگر جوانی است که در 2 دوره اخیر جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در 2 اثر ماندگار «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» مورد توجه اهالی سینما و منتقدان قرار گرفته است. اما حجازی‌فر امسال در شرایطی در حال ادامه مسیر حرفه‌ای خود در سینماست که این روزها خبرهای گوناگونی از حضور او در آثار سینمایی مختلف رسانه‌ای می‌شود. علاوه بر فیلم ‌سینمایی «واسطه» به کارگردانی آرش لاهوتی که بتازگی خبر آن منتشر شده، چندی پیش رسانه‌ها از حضور او در پروژه سینمایی «شاه‌کش» به کارگردانی وحید امیرخانی خبر دادند. حجازی‌فر همچنین یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «لاتاری» جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان نیز هست که این روزها مراحل پیش‌تولید خود را پشت سرمی‌گذارد. وی همچنین امسال 2 فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی را نیز در کارنامه دارد که به احتمال زیاد هر دوی آنها در جشنواره فجر حضور خواهند داشت. هرچند با توجه به درخشش حجازی‌فر در دوره اخیر فجر، بیشتر شدن پیشنهادهای بازی به او امری طبیعی است ولی به نظر می‌رسد حضور پرتعداد او در آثار سینمایی باعث افت کیفیت بازی او شود.

«به وقت شام» حاتمی‌کیا کوتاه می‌شود
فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در حال کوتاه شدن و رسیدن به زمان ۱۲۰ دقیقه برای نمایش در سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر است. به گزارش مهر، فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا این روزها مراحل تدوین و انجام ویژوآل افکت خود را سپری می‌کند و تاکنون نیمی از تدوین «به وقت شام» توسط مهرداد خوشبخت به پایان رسیده است. البته با توجه به اینکه زمان این فیلم کمی بلند شده بود، صاحبان این اثر مشغول کوتاه کردن و رساندن آن به زمان ۱۲۰ دقیقه هستند. ابراهیم حاتمی‌کیا و دیگر صاحبان اثر بسیار امیدوارند این فیلم یک اتفاق نو در سینمای ایران و نخستین فیلم جدی بین‌المللی باشد، از همین رو سازمان اوج سرمایه‌گذار «به وقت شام» مشغول برنامه‌ریزی و رایزنی برای اکران خارجی این اثر است تا فیلم در خاورمیانه و چند کشور اروپایی به نمایش در‌آید. موضوع «به وقت شام» درباره داعش است. فیلمبرداری آن برعهده مهدی جعفری بود و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌ هستند و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.


اخراج اسپیسی از خانه پوشالی
کمپانی «نتفلیکس» اعلام کرد، همکاری خود را به طور کامل با «کوین اسپیسی» بازیگر سریال معروف «خانه پوشالی» قطع می‌کند. به گزارش ایسنا، پس از مطرح شدن اتهام جنسی علیه «کوین اسپیسی»، بازیگر برنده اسکار آمریکایی، کمپانی «نتفلیکس» سازنده سریال «خانه پوشالی» اعلام کرد نه‌تنها با وی به طور کامل در این سریال قطع همکاری خواهد کرد، بلکه فیلم جدید «خون‌ریزی» با بازی و تهیه‌کنندگی «اسپیسی» را نیز اکران نخواهد کرد. این کمپانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این کمپانی در ادامه تولید سریال «خانه پوشالی» با حضور «کوین اسپیسی» نقشی نخواهد داشت و ما در این وقفه زمانی با کمپانی «MRC» به همکاری ادامه خواهیم داد تا مسیر پیش رو را ارزیابی کنیم. ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم فیلم «خون‌ریزی» با بازی و تهیه‌کنندگی «اسپیسی» و به کارگردانی «مایکل هافمن» را نیز که هم‌اکنون در مراحل پایانی تولید قرار دارد اکران نکنیم. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود فصل ششم سریال «خانه پوشالی» که در سال ۲۰۱۸ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، آخرین فصل از این مجموعه خواهد بود. هفته گذشته «آنتونی رپ» بازیگر آمریکایی فاش کرد «کوین اسپیسی»در سال ۱۹۸۶ و زمانی که او ۱۴ ساله بوده قصد داشته او را مورد تعرض قرار دهد و این موضوع بازتاب فراوانی در هالیوود داشت.


 


Page Generated in 0/0055 sec