printlogo


کد خبر: 184110تاریخ: 1396/8/16 00:00
اخبار

۸ سریال مختص نوجوانان در راه تولید
میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی اظهار کرد: هم‌اکنون 8 سریال مختص نوجوانان در حال ساخت و تولید است که ان‌شاءالله در آینده به پخش تلویزیون می‌رسند. به گزارش روابط عمومی برنامه «اقیانوس آرام»، سید مرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی میهمان برنامه «اقیانوس آرام» در کربلا بود. میرباقری در ابتدای صحبت خود با اشاره به قالب‌های برنامه‌سازی تلویزیون برای نوجوانان در سال‌های اخیر، گفت:  امروز بیشتر برنامه‌هایی که برای نوجوانان ساخته می‌شود، برنامه‌های ترکیبی و گفت‌وگو محور است که باید با لحاظ کردن بودجه‌های مناسب، به سمت تولید برنامه در قالب‌های تلویزیونی دیگر نیز حرکت کرد. البته هم‌اکنون 8 سریال مختص نوجوانان در حال ساخت و تولید است که ان‌شاءالله در آینده به پخش تلویزیون می‌رسند. برنامه ترکیبی «اقیانوس آرام» با اجرای محمد سلوکی در مرکز اوج کودک و نوجوان تولید شده که از 11 تا 18 آبان ماه از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.


استاد فلسفه سوژه یک مستند شد
سیدمحمد محمدی‌سرشت با اشاره به پایان تصویربرداری مستند جدیدش گفت: سفر عبدالحسین خسروپناه از اساتید دانشگاه به‌عنوان مبلغ به کشورهای آفریقایی تانزانیا و کنیا است. به گزارش فارس، سید محمد محمدی‌سرشت، کارگردان و مستندساز درباره کار جدیدش گفت: مستند 40 دقیقه‌ای درباره وضعیت و جایگاه دین اسلام در قاره آفریقا در دست ساخت دارم که تصویربرداری آن به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار دارد. داستان این مستند روایتگر سفر گروهی 5 نفره به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) از مشهد مقدس به 2 کشور تانزانیا و کنیاست که طی این سفر قصد دارند، پرچم حرم امام رضا(ع) را به مدارس، مساجد، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های این کشورها برده و در معرض نمایش قرار دهند. محور اصلی این مستند، عبدالحسین خسروپناه از اساتید دانشگاه و حوزه علمیه است. در واقع سفر این گروه از مشهد به تانزانیا و کنیا از زبان این استاد دانشگاه در فیلم روایت می‌شود. در حقیقت پیام این مستند، بیان سبک زندگی اسلامی و جایگاه اخلاق در سطح جامعه و بین مسلمانان است.


دادخواست علیه «افلک» برای ممنوعیت از اسکار 2018
یک فیلمساز طی دادخواستی از آکادمی اسکار خواسته عضویت کیسی افلک به سبب پرونده آزار جنسی‌اش لغو شود. به گزارش تسنیم، ایندیپندنت اعلام کرده است به نظر می‌رسد جایزه اسکار سال آینده میلادی نمی‌تواند نگاه‌ها را از پرونده‌های آزار جنسی اخیر دور کند. کامرون بوزرت، فیلمساز آمریکایی به آکادمی اسکار اعلام کرده است کیسی افلک، برنده اسکار سال گذشته برای بازی در «منچستر کنار دریا» را در لیست سیاه قرار دهد. این دادخواست به جهت اتهاماتی است که به این بازیگر بابت آزار جنسی اعمال شده است. دادخواست جدید توسط بوزرت در سایت  Change.org  برای ارائه به آکادمی اسکار آماده شده است. اخیراً جان بیلی به عنوان مدیر آکادمی برگزیده شده است. در دادخواست بوزرت نوشته است: «در پرتو افشاهایی که نشان می‌دهد برای چند دهه هاروی واینستین مرتکب آزار و تجاوز جنسی علیه زنان شده است، اخیراً آکادمی اسکار لغو عضویت وانستین را انتخاب کرده است اما آیا می‌دانستید آزار جنسی توسط شخص دیگری هم رخ داده که در مراسم 2018 قرار بر شرکت کردن دارد؟ سال گذشته به‌رغم اتهام‌ آزارهای جنسی متعددی که علیه او (کیسی افلک) وجود داشت، برنده جایزه اسکار برای بازی در منچستر کنار دریا شده بود. افلک مرتکب آزار جنسی 2 زن شده که با وی در مستندی محصول 2010 کار کرده بودند. زنان به افلک اتهام زده‌اند که برای آنان متن‌های تهدیدآمیز فرستاده و از آنان خواسته اتاق هتل‌شان را با او شریک شوند. یکی از زنان حین بیدار شدن افلک را در تختخواب کنار خود می‌یابد.» ادعاهای بوزرت اشاره به مستند هجوآمیز «من هنوز اینجا هستم» دارد. افلک اتهامات و هر دو پرونده را رد کرده که در جریان دادگاه است.
 


Page Generated in 0/0133 sec