printlogo


کد خبر: 184113تاریخ: 1396/8/16 00:00
اخبار

برای نخستین‌بار بعد از ۲۱ سال
۳ تیم بدون شکست در لالیگا تا پایان هفته یازدهم
برای سومین‌بار در تاریخ رقابت‌های لالیگا، ۳ تیم در پایان هفته یازدهم رقابت‌های این لیگ بدون شکست هستند. این سه تیم بارسا، والنسیا و اتلتیکومادرید هستند. به گزارش مهر، هفته یازدهم بازی‌های فصل جاری لیگ فوتبال اسپانیا برگزار شد و بر این اساس برای نخستین‌بار در ۲۱ سال اخیر در هفته یازدهم لالیگا ۳ تیم بدون شکست هستند؛ بارسلونا، والنسیا و اتلتیکومادرید. بارسا با ۸ برد و ۳ مساوی با رکورد بهترین شروعش در لیگ برابری کرده است و اتلتیکو هم برای سومین‌بار در تاریخ این باشگاه بعد از ۱۱ بازی بدون شکست بوده است. همچنین این سومین‌بار در تاریخ لالیگاست که در هفته یازدهم ۳ تیم بدون شکست هستند. پیش از این در فصل‌های ۹۷-۱۹۹۶ و
۸۳-۱۹۸۲ این اتفاق افتاده بود. آخرین بار که فصل ۹۷-۱۹۹۶ بود ۳ تیم بارسلونا، رئال‌مادرید و دپورتیوولاکرونیا همه بدون شکست به هفته دوازدهم رسیدند. نخستین تیمی که شکست خورد بارسا بود که در هفته چهاردهم شکست خورد. در فصل ۸۳-۱۹۸۲ هم رئال‌مادرید، رئال سوسیداد و اسپورتینگ خیخون ۱۱ بازی اول را بدون شکست به پایان رساندند.

دفاع رئیس فدراسیون از عملکرد شمشیربازان
در حالی که سقوط ۳ پله‌ای شمشیربازان ایرانی در رده‌‌‌بندی جام‌جهانی نسبت به سال گذشته باعث  نگرانی شده است، رئیس این فدراسیون این ماجرا را نگران‌کننده نمی‌داند.  فضل‌الله باقرزاده بعد از پایان جام‌جهانی الجزایر که با مقام چهارمی تیم‌ملی سابر ایران همراه بود، می‌گوید: فصل جدید مسابقات بعد از ۳ ماه استراحت آغاز شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.


Page Generated in 0/0049 sec