printlogo


کد خبر: 184118تاریخ: 1396/8/16 00:00
اخبار

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد
کشف بیش از ۱۱ میلیون سی‌دی غیرمجاز
رئیس پلیس پایتخت گفت: مأموران پلیس امنیت و اطلاعات پایتخت بعد از مدت‌ها کار اطلاعاتی توانستند طی
۴۸ ساعت گذشته بیش از ۱۱ میلیون سی‌دی غیرمجاز و غیراخلاقی را کشف و ضبط کنند. به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح جمع‌آوری سی‌دی‌های غیرمجاز در محل پلیس امنیت تهران بزرگ، اظهار داشت: همکاران من در مجموعه پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی توانستند طی 48 ساعت گذشته بیش از 11 میلیون سی‌دی غیرمجاز و غیراخلاقی را کشف و ضبط کنند. رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این طرح با هماهنگی خوب دستگاه قضایی و وزارت ارشاد انجام شد و طی 48 ساعت گذشته از بیش از 400 واحد صنفی عرضه‌کننده محصولات فرهنگی بازدید شد که از آنها نیز تعداد قابل توجهی محصولات غیرمجاز کشف شد. این مقام ارشد پلیس پایتخت اعلام کرد: واحدهای صنفی عرضه‌کننده محصولات غیرمجاز اخطار گرفتند و در صورت اصرار و ادامه تخلف، پلمب خواهند شد. وی درباره کشف تعداد زیادی از بازی‌های رایانه‌ای مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان در این طرح عملیاتی خبر داد و اعلام کرد: متأسفانه این دسته از بازی‌ها به شکل غیرمجاز وارد کشور شده یا تکثیر می‌شوند که حاوی مسائل ضداخلاقی بوده و برخی از آنها نیز مسائل شیطان‌پرستی را رواج می‌دهند.

از سوی ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ شد
مقررات کسر خدمت فرزندان ایثارگران
مقررات کسر خدمت فرزندان ایثارگران از سوی ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ شد. به گزارش «وطن امروز»، ستادکل نیروهای مسلح درباره ابلاغ اجرای مقررات کسر خدمت فرزندان ایثارگران اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در اجرای بند «د» ماده 88 قانون 5ساله ششم توسعه کشور و برابر توافق انجام شده فی‌مابین رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در طول برنامه 5ساله ششم توسعه هر ساله تعداد حداکثر 20 هزار نفر از فرزندان ایثارگران که دارای بیشتری درصد جانبازی، آزادگی و رزمندگی هستند یا تجمیع امتیاز جانبازی، رزمندگی و آزادگی آنان به بالاترین امتیاز برسد، برابر ضوابط و فرآیندهای ابلاغی از کسر خدمت بهره‌مند خواهند شد. گفتنی است، متن کامل این ابلاغیه شامل ضوابط و فرآیندهای ابلاغی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی منتشر شده و در دسترس است.

22آبان؛ پایان مهلت ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان
بیش از ۵۸۳ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری، درخواست خود را برای دریافت وام ضروری ۴ میلیون تومانی ثبت کردند. به گزارش «وطن امروز»، با آغاز به کار سامانه ثبت‌نام «وام ضروری بازنشستگان و موظفین ۹۶» از ۲۲ مهرماه امسال، در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir، تا روز گذشته ۵۸۳ هزار و ۳۷۸ نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق تقاضای خود را در این سامانه ثبت کردند. از این تعداد بیشترین آمار ثبت درخواست وام ضروری، مربوط به استان‌های تهران با ۱۰۳ هزار و ۴۷ نفر، فارس با ۴۴ هزار و ۶۸ نفر، خراسان رضوی با ۴۲ هزار و ۷۷۱ نفر، اصفهان با ۳۹ هزار و ۳۶۳ نفر و مازندران با ۳۲ هزار و ۴۷۴ نفر است.  ثبت‌نام وام ضروری ۴ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری، از روز شنبه ۲۲ مهرماه به مدت یک ماه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir انجام می‌شود که هفته آینده، مهلت آن به پایان می‌رسد و به هیچ عنوان قابل تمدید نیست. با توجه به تعداد تقاضاهای ثبت شده در سامانه ثبت‌نام وام، نسبت به تعداد تسهیلات ارائه شده، پرداخت وام در قالب «قرعه‌کشی» انجام می‌شود. امسال ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با همکاری بانک صادرات ایران، با کارمزد ۴ درصد در قالب وام ۴ میلیون تومانی در ۱۲ مرحله به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود. گفتنی است مدت بازپرداخت وام ضروری، ۳۶ ماهه است که پس از دریافت وام، هر ماه مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از حقوق وام گیرندگان کسر می‌شود.
 


Page Generated in 0/0155 sec