printlogo


کد خبر: 184180تاریخ: 1396/8/17 00:00
نبض جامعه

جانشین رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد
نصب پلاک تعمیری روی 3 هزار  خودروی دودزا
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد با خودروهای آلاینده خبر داد و گفت: در طول اجرای این طرح بیش از 3 هزار  خودروی آلاینده و دودزا در شهر تهران شناسایی شده و همکاران ما نسبت به فک پلاک و نصب پلاک تعمیری روی این خودروها اقدام کرده‌اند. سرهنگ حسن عابدی با اشاره به ادامه‌دار بودن طرح تشدید برخورد با خودروها و وسائل نقلیه آلاینده و دودزا در شهر تهران به تسنیم اظهار کرد: طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا از یک ماه پیش آغاز شده و با توجه به نزدیک‌تر شدن به روزهای سرد سال و افزایش آلودگی هوا،‌ این طرح همچنان ادامه دارد. جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در حال حاضر همکاران ما در 62 نقطه از شهر تهران مستقر هستند و با هرگونه وسیله نقلیه آلاینده و دودزا بر اساس قانون برخورد خواهند کرد. وی ادامه داد: در این طرح همکاران ما نسبت به کنترل برگه‌های معاینه فنی خودروها اقدام کرده و با وسائل نقلیه‌ای که فاقد معاینه فنی باشند بشدت برخورد می‌کنند. عابدی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از 3000 خودروی آلاینده و دودزا در شهر تهران شناسایی شده و همکاران ما نسبت به فک پلاک و نصب پلاک تعمیری روی این خودروها اقدام کرده‌اند. به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا همچنان ادامه خواهد داشت.

حضور شبانه‌روزی پلیس در پایانه‌های مرزی
رئیس پلیس آگاهی ناجا از حضور شبانه‌روزی و بی‌وقفه ماموران پلیس آگاهی در پایانه‌های مرزی خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن مراسم بزرگ اربعین و ازدحام جمعیت در پایانه‌های مرزی مجموع اقدامات این پلیس در جهت تامین امنیت زوار همچنان به قوت خود باقی است. به گزارش
«وطن امروز»،  سردار محمدرضا مقیمی اظهار داشت: این پلیس در جهت ارتقای امنیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین با بسیج همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و با همکاری پلیس آگاهی استان‌های مربوط و نیز استفاده از کارآگاهان مجرب تمام توان خود را به کار گرفته تا زوار در کمال آرامش و امنیت در این مراسم عظیم شرکت کنند. وی با بیان اینکه در مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری همانند گذشته با افزایش زائر مواجه هستیم، افزود: ضروری است از آمادگی بیشتری در حوزه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار باشیم تا با هیچ مشکلی در تامین امنیت زائران  مواجه نشویم. این مقام مسؤول افزود: پلیس آگاهی ناجا از چند ماه قبل با اتخاذ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم و نیز در راستای اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم ناجا با استقرار کانکس در پارکینگ‌ها و ایجاد ایستگاه‌های پلیس در پایانه‌های مرزی، گشت‌های خودرویی و موتوری را به صورت نامحسوس در جاده‌های مواصلاتی به مرز‌های چذابه، شلمچه و مهران افزایش داده است. رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به مراسم اربعین، ماموران این پلیس در استان‌های مرزی از هر لحاظ آمادگی خدمت‌رسانی به زائران را دارند، اعلام کرد: به منظور تامین نظم و امنیت تعداد گشت‌های پلیس آگاهی صددرصد افزایش پیدا کرده است.  

بازگرداندن چک چند صدمیلیون‌ تومانی به مسافر توسط راننده اسنپ
یکی از رانندگان سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل اسنپ، یک فقره چک در وجه حامل را به صاحبش بازگردانده است. به گزارش مهر، بر اساس تازه‌ترین گزارش از گروه پشتیبانی اسنپ یکی از رانندگان این سامانه کیف پول جامانده یکی از مسافران خود را به صاحبش بازگردانده است. به گفته راننده، داخل این کیف یک چک ۳۷۵ میلیون تومانی، 2 چک ۱۰ میلیونی و یک چک ۵ میلیونی امضاشده و بدون تاریخ قرار داشته که مسافر اطلاعی از جا گذاشتن آن در خودروی اسنپ نداشته است.


Page Generated in 0/0142 sec