printlogo


کد خبر: 184181تاریخ: 1396/8/17 00:00
کوتاه و گویا

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از حمایت همه‌جانبه بنیاد از ایثارگران قهرمان در حوزه‌های بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: مسائل درمانی قهرمان جانباز مرادعلی شیرانی در حال پیگیری است. عبدالرضا عباسپور با اشاره به ارائه کامل خدمات درمانی به ایثارگران گفت: از منظر بنیاد شهید و امور ایثارگران همه ایثارگران عزیز قهرمانان جاودانه ایران اسلامی هستند و بنیاد وظیفه دارد از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به این عزیزان فروگذار نکند.
محسن موحدی‌یگانه، فلوشیپ جراحی پا و مچ پا با اشاره به دلیل افتادگی مچ پا و انگشتان گفت: جدیدترین روش‌های جراحی‌های پا و مچ پا در بیست‌وپنجمین کنگره سالانه انجمن ارتوپدی ایران ارائه می‌شود.
جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه مشترک این سازمان با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: منظور از جلسه، هماهنگی بیشتر و شناسایی نقاط قوت و ضعف تعامل 2 دستگاه است و برای ارتقای همکاری‌‌های دوجانبه آمادگی کامل داریم و همکاران سازمان تعزیرات حکومتی با تمام تلاش و توان، بر انجام درست کار و دقت در آن اهتمام دارند.
احمد تویسرکانی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با انتزاع امور ثبتی روستای قارقالق از حوزه ثبتی شهرستان رزن و الحاق آن به شهرستان فامنین موافقت کرد. این امر با پیشنهاد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدان و با توجه به ماده 14 قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال 1362 و ماده 23 آیین‌نامه اجرایی این قانون و مفاد تصویبنامه سال 69 هیأت وزیران
صورت گرفته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر را بارز دانست. ابراهیم قربان‌زاده در جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد استان که با حضور مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد دست‌اندرکار امر کاهش تقاضای موادمخدر برگزار شد، گفت: نقش بارز سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی در گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر و پیشگیری و درمان اعتیاد موثر است و این سازمان‌ها پرچمدار پیشگیری از مصرف موادمخدر هستند.
المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو پس از برگزاری 8 دوره موفق، به‌عنوان رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان پذیرفته شد. بر این اساس، برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی نانو از دوره ششم به بعد می‌توانند از تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند. بنیاد ملی نخبگان در آخرین اطلاعیه خود (کد ۷۴۹۵۳) ۹ رویداد مهم علمی کشور را که در حوزه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود، در بسته‌ حمایتی خود معرفی کرد که جشنواره بین‌المللی خوارزمی، جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی و جشنواره بین‌المللی فارابی نیز از جمله این رویدادها هستند.
سهیلا صادق‌زاده، شهردار منطقه 10 تهران از پیشرفت 75 درصدی عملیات عمرانی تبدیل نهر به کانیوی کتابی و اجرای این طرح در 10993 متر از انهار خبر داد.
رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در شهر کوت عراق از سوی مدیریت شهری گفت: در روزهای گذشته اقدامات مربوط به انتقال 10 مخزن 1100 لیتری و 10 مخزن 120 لیتری را در دستور کار قرار دادیم و تا به امروز با همکاری پرسنل شهرداری با نظافت 18 هزار مترمربع،
5 تن خاک و زباله در این شهر جمع‌آوری شده است. همچنین مهران جندقی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 از برنامه‌‌ریزی و  اجرای طرح ویژه و ضربتی شناسایی همه محورهای اصلی و فرعی آلوده به جانوران مضر شهری خبر داد.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اجرای فعالیت‌ها، برنامه‌ها و جشنواره‌های همسو با چشم‌انداز 10 ساله و برنامه 5 ‌ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد. رضا قمرزاده در گردهمایی مدیران‌کل حوزه ستادی و استانی کانون با تاکید بر این موضوع گفت: برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی پیش‌رو داریم که تلاش کرده‌ایم بر اساس محورها و راهبردهای برنامه 5 ‌ساله کانون شیوه‌نامه‌های اجرایی آن تنظیم شود.
نمایشنامه «آرش» نوشته بهرام بیضایی توسط آکادمی بازیگری «ژیوار» به کارگردانی میکائیل شهرستانی، شنبه 20 آبان در فرهنگسرای رسانه و شبکه‎های اجتماعی خوانش می‌شود.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 از افتتاح مرکز رشد در این منطقه با هدف توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و با توجه به اهمیت فراوان نوآوری در حوزه کسب‌وکار خبر داد.


Page Generated in 0/0048 sec