printlogo


کد خبر: 184214تاریخ: 1396/8/20 00:00
3 خبر از رسوایی بزرگ اخلاقی هالیوود


افشای پرونده فساد اخلاقی هاروی واینستاین، تهیه‌کننده سرشناس هالیوود باعث ایجاد موجی بی‌سابقه از افشاگری‌ها طی چند وقت گذشته در هالیوود شده است. به گزارش «وطن امروز»، دامنه انتشار خبرهای فساد اخلاقی در سینمای آمریکا به قدری گسترده شده که فقط طی چند روز گذشته 2 پرونده جدید درباره این موضوع در هالیوود گشوده شده است. در ادامه 3 خبر منتشرشده در رسانه‌ها در ارتباط با تازه‌ترین رویدادهای پیش‌آمده پیرامون این رسوایی بزرگ را می‌خوانید.
***
دوری یک‌ساله «پزشک دهکده» از سینما به‌خاطر آزار جنسی!
جین سیمور از رویدادی سخن گفت که او را تا مرز کنار گذاشتن کامل بازیگری پیش برده است. به گزارش خبرآنلاین، جین سیمور، بازیگری که در ایران برای بازی در سریال «پزشک دهکده» چهره شناخته‌شده‌ای است، در گفت‌وگو با برنامه «سانرایز» اعلام کرد در آغاز وارد شدن به دنیای بازیگری از سوی یکی از قدرتمندترین تهیه‌کنندگان هالیوود مورد آزار جنسی قرار گرفته است. به گفته سیمور، یکی از تهیه‌کنندگان مطرح آن روزهای هالیوود به او پیشنهاد بازی در یکی از آثارش را ارائه کرده و در قبال این کار او را مورد آزار جنسی قرار داده بود. هنگامی که سیمور مقاومت می‌کند و در مقابل او می‌ایستد با تهدید روبه‌رو می‌شود. بازیگر «پزشک دهکده» در این باره گفت: «او فرد قدرتمندی بود. در واقع او برای یک سال تمام مانع فعالیت من در عرصه بازیگری شد. این موضوع حتی مرا به سمت کنار گذاشتن بازیگری پیش برد».
یک کمدین هم مورد اتهام جنسی قرار گرفت
نیویورک‌تایمز در یک مقاله جنجالی جدید به فساد اخلاقی لویی سی‌کی، یکی از شناخته‌شده‌ترین کمدین‌های آمریکا پرداخته است. به گزارش مهر، بعد از اینکه روزنامه نیویورک‌تایمز اواخر روز پنجشنبه جدیدترین گزارش جنجالی خود را منتشر کرد که در آن 5 زن ادعاهای خود مبنی بر سوءرفتار جنسی لویی سی‌کی را توصیف کردند، دو شبکه تلویزیونی که مدت‌هاست با این کمدین معروف آمریکایی کار می‌کنند پاسخی سریع دادند. اچ‌بی‌او بدون تلف کردن وقت، خودش را از لویی سی‌کی دور کرد. این شبکه اعلام کرد این کمدین در رخداد جدید «شب ستاره‌های بسیار» حضور نخواهد داشت و گفت پروژه‌های قبلی او از سرویس «آن دِمَند» یا «پخش آنی» حذف خواهد شد. شبکه اف‌ایکس هم اعلام کرد از شنیدن اتهامات وارد شده علیه لویی سی‌کی بسیار ناراضی و مشغول بازبینی روابط خود با این کمدین است. پس از انتشار گزارش سوءرفتارهای جنسی لویی سی‌کی توسط نیویورک‌تایمز، سخنگوی این کمدین در ابتدا گفت او به هیچ یک از سوال‌ها در این باره پاسخ نخواهد داد اما بعد از چند ساعت گفت او «طی روزهای آینده» بیانیه‌ای منتشر خواهد کرد. لویی سی‌کی از معروف‌ترین کمدین‌های آمریکایی است که همتایان بسیاری ندارد و موفقیت‌های بسیاری در سال‌های گذشته به دست آورده است.
فیلمبرداری مجدد اثری با بازی کوین اسپیسی
پس از اتهامات اخلاقی «کوین اسپیسی»، فیلم «تمام پول دنیا» با یک بازیگر جدید و دوباره مقابل دوربین می‌رود. به گزارش ایسنا، کمپانی سونی از فیلمبرداری مجدد فیلم «تمام پول دنیا» این بار بدون حضور «کوین اسپیسی» در نقش اصلی حمایت کرده و قرار است «ریدلی اسکات» فیلمبرداری این فیلم را بزودی آغاز کند. «کریستوفر پلامر» بازیگر برنده اسکار کانادایی قرار است در این فیلم جایگزین «کوین اسپیسی» شود و در نقش «جان پل گتی» میلیاردر آمریکایی مقابل دوربین برود. جدیدترین پروژه سینمایی «ریدلی اسکات» که قرار بود در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم موسسه فیلم آمریکا (AFI) روی پرده برود، در سایه اتهامات اخلاقی مطرح شده درباره «کوین اسپیسی» از برنامه نمایش این جشنواره خارج شد. «آنتونی رپ» بازیگر آمریکایی چندی پیش فاش کرد که در سال ۱۹۸۶ و زمانی که ۱۴ ساله بوده در یک میهمانی توسط «کوین اسپیسی» مورد آزار جنسی قرار گرفته است.


Page Generated in 0/0055 sec