printlogo


کد خبر: 184217تاریخ: 1396/8/20 00:00
اخبار

برتری خفیف ایران مقابل پاناما
تیم‌ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند در ادامه برنامه آماده‌سازی خود، شامگاه پنجشنبه در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم‌ملی پاناما رفت که این بازی با برتری 2 بر یک ایران به پایان رسید. اشکان دژاگه (۱۵ - پنالتی) و سامان قدوس(۱۸) برای ایران گل زدند.  گابریل تورس نیز در دقیقه 39 تک‌گل پاناما را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تیم‌ملی فوتبال ایران در حالی برابر پاناما به برتری رسید که این تیم بیشتر نفرات اصلی‌اش را در اختیار نداشت. با این حال پاناما در نیمه دوم تیم ملی ایران را تحت فشار قرار داد.

اکبر افتخاری درگذشت
اکبر افتخارى، بازیکن سابق تیم‌ملى فوتبال ایران و باشگاه‌هاى استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه پس از ماه‌ها تحمل بیماری، در 73 سالگی درگذشت. اکبر افتخاری دوران پرافتخاری را در تیم‌ملی فوتبال ایران سپری کرد و در نخستین قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا در سال 1968 میلادی نقش‌آفرینی کرد و ضمن به ثمر رساندن یکی از 2 گل ایران در فینال، به عنوان بهترین بازیکن آن رقابت‌ها هم برگزیده شد.
مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری امروز شنبه 20 آبان‌ماه ساعت 9 صبح در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد و سپس برای تدفین به قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا منتقل خواهد شد.


Page Generated in 0/0048 sec