printlogo


کد خبر: 184218تاریخ: 1396/8/20 00:00
وردربرمن به دنبال سامان قدوس

به نوشته نشریه بیلد، «سامان قدوس» مورد توجه باشگاه وردربرمن قرار گرفته است.
به گزارش «وطن امروز»، اگرچه  فرانک باومن ادعا کرد وردربرمن قصد ندارد مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد اما به نظر می‌رسد برمن در خفا به دنبال جذب یک مهاجم است و انگار بازیکن مورد نظر خود را نیز پیدا کرده است؛ سامان قدوس.
بیلد در گزارش خود نوشت: «این بازیکن ایرانی متولد مالموی سوئد که 24 سال سن دارد، در حال حاضر در تیم اوسترسوند سوئد و تیم‌ملی فوتبال ایران مشغول به بازی  بوده و 8 گل در لیگ سوئد و 7 گل در لیگ اروپا برای باشگاه خود به ثمر رسانده است. شماره 7 تیم‌ملی ایران، همچنین در سومین دیدار ملی‌اش، نخستین گل خود برای این تیم را در دیدار شامگاه پنجشنبه ایران- پاناما به ثمر رساند. البته شاید مشکل کوچکی در انتقال او وجود داشته باشد. قدوس تا پایان سال 2019 با اوسترسوند قرارداد دارد و برمن برای انتقال او باید 5 میلیون یورو پرداخت کند. قدوس در تمام پست‌های هجومی قادر به بازی است».
قدوس روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان انتخاب بهترین‌های لیگ سوئد توانست لقب بهترین مهاجم را از آن خود کند. پیش از این اخباری درباره انتقالش به لیگ برتر انگلستان نیز شنیده شده بود.
 وردربرمن در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول بوندسلیگا نداشته و در رتبه هفدهم جدول قرار گرفته است. نتایج ضعیف برمن باعث شد مدتی قبل الکساندر نوری، سرمربی ایرانی این تیم از سمت خود برکنار شود. وردربرمن از محبوب ترین و پرافتخار ترین
باشگاه های فوتبال آلمان است.


Page Generated in 0/0062 sec