printlogo


کد خبر: 184227تاریخ: 1396/8/20 00:00
کوتاه و گویا

رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه 21 تهران از برگزاری کارگاه آموزشی 1888 در سرای محلات سیزده‌گانه این منطقه خبر داد. حسین دزفولی با اعلام این خبر گفت:  کارگاه‌‌های آموزشی با توجه به لزوم آموزش در بین شهروندان به عنوان جامعه هدف در امر فرهنگسازی و آموزش‌پذیری به طور ویژه و متمرکز در سطح سرای محلات سیزده‌گانه این منطقه با هدف آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با نحوه عملکرد و فعالیت‌‌های سامانه نظارت همگانی 1888 و ارتقای سطح مسؤولیت‌پذیری و مشارکت آنان در اداره امور شهری برگزار شد.
مانور پدافند غیرعامل با هدف ارزیابی آمادگی و مقابله و تعیین راهکارها و امکانات مورد نیاز برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و حفظ آمادگی در مقابله با بلایای طبیعی و حوادث، در ایستگاه فشار گاز  شمال تهران برگزار شد.
سومین جشنواره سراسری «علم برای همه» موزه ملی علوم و فناوری ایران با همکاری برج میلاد روز شنبه 20 آبان 96 همزمان با «روز جهانی علم» و با حضور «مسؤولان کشوری و شهری» در محل مرکز همایش‎های بین‎المللی برج میلاد، سالن سعدی افتتاح خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از برگزاری بخش خانواده و سبک زندگی دیجیتال با اجرای ۷۰۰ ساعت برنامه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال خبر داد. حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری با تاکید بر اهمیت بهنگام‌سازی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال فرصت مناسبی است تا فرهنگسراها که در پیشانی فعالیت‌های فرهنگی- هنری شهر تهران با شهروندان در ارتباطند اقدام‌های خود را در این حوزه بسنجند و با تعامل موثر با شهروندان، مسؤولان و نهادهای مردم‌نهاد و دولتی بتوانند از نظر تکنیکی فعالیت‌های خود را ارتقا دهند.
فیروز دوان، قائم‌مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 تهران از برگزاری دومین نشست کارگروه تخصصی پژوهش‌های محلی مناطق بیست‌ودوگانه به میزبانی اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی  این منطقه خبر داد.


Page Generated in 0/0049 sec