printlogo


کد خبر: 184306تاریخ: 1396/8/21 00:00
اخبار

پایان دومین همایش تئاتر مردمی اربعین
دومین همایش تئاتر مردمی اربعین با استقبال بیش از 50 هزار مخاطب به اتمام رسید. به گزارش ایسنا، محراب محمدزاده، دبیر اجرایی دومین همایش تئاتر مردمی اربعین، روایت راهیان گفت: همزمان با روز اربعین حسینی در ایران این همایش با 12 نمایش و 60 اجرا در نجف اشرف، مسیر پیاده‌روی و کربلای معلا طی 6 روز به کار خود پایان داد. محمدزاده با اشاره به اعزام 120 هنرمند در شاخه‌های تئاتر، عکاسی و مستند‌‌سازی ویژه این همایش اظهار داشت: باتوجه به تجربه نخستین دوره، تعداد آثار عربی خود را افزایش دادیم که بسیار مورد استقبال موکب‌های عراقی و مخاطبان عرب‌زبان کشورهای مختلف قرار گرفت. طی 60 اجرای گروه‌های نمایشی بیش از 50 هزار نفر از کشورهای مختلف مخاطب نمایش‌ها بودند و مخاطبان برخی کشورها خواستار ارائه آثار به زبان‌‌های دیگری هم بودند که از جمله آن مخاطبان کشورهای آذربایجان و ترکیه بودند، البته میزان مخاطبانی که درگیر اجراهای ما شدند در مقابل دریای عظیم مردمی اربعین بسیار ناچیز است. دومین همایش تئاتر مردمی اربعین، روایت راهیان به همت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری همزمان با پیاده‌روی اربعین حسینی در کشور عراق برگزار شد.


«قاتل اهلی» از آذرماه به سینما می‌آید
مدیر دفتر پخش فیلمیران گفت: قرارداد فیلم «قاتل اهلی» بعد از فیلم «قهرمانان کوچک» است و با توجه به فروش فیلم، اکران «قاتل اهلی» به آذرماه موکول می‌شود. به گزارش فارس، علی سرتیپی، مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره اکران فیلم «قاتل اهلی» گفت: با توجه به فروش فیلم «قهرمانان کوچک» و ادامه اکران فیلم، اکران فیلم «قاتل اهلی» به آذرماه موکول شد. وی در ادامه با اشاره به اینکه قرارداد فیلم «قاتل اهلی» در گروه آزادی بعد از فیلم «قهرمانان کوچک»  ثبت شده است و برای اکران فیلم باید تا پایان اکران فیلم «قهرمانان کوچک» صبر کنند، اظهار کرد: این فیلم مورد توجه دانش‌آموزان و مدیران مدارس قرار گرفته است. با احتساب فروش فیلم «قهرمانان کوچک»، فیلم «قاتل اهلی» در آذرماه اکران خواهد شد. «قاتل اهلی» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی، کارگردان باسابقه سینمای ایران است که در آن بازیگرانی چون پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشیدپور، سعید پیردوست و شراره دولت‌آبادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


فساد اخلاقی دامنگیر  اثری از آگاتا کریستی شد
شبکه تلویزیونی بریتانیا اعلام کرد اقتباسی از آگاتا کریستی را که اد وستویک در آن بازی کرده است به دلیل اتهام سوء‌رفتار جنسی علیه وی پخش نمی‌کند. به گزارش مهر به نقل از هالیوودریپورتر، بی‌بی‌سی علاوه بر ممانعت از پخش یک فیلم تلویزیونی با بازی اد وستویک، فیلمبرداری یک فیلم دیگر با بازی وی را نیز متوقف کرد. بی‌بی‌سی جمعه اعلام کرد فیلمی با اقتباس از رمان آگاتا کریستی با عنوان «امتحان سخت توسط بیگناه» را که اد وستویک در آن بازی کرده، برای اتهام سوءرفتار جنسی که به وی زده شده، روی آنتن نمی‌برد. سخنگوی این شبکه گفت ادعای جدی علیه اد وستویک مطرح شده و البته او نیز به صورت جدی اینها را رد کرده است. در ادامه آمده است: بی‌بی‌سی قصد هیچ نوع داوری ندارد اما تا زمانی که این مورد حل شود، ما فیلم «امتحان سخت توسط بیگناه» را در برنامه پخش قرار نمی‌دهیم. همچنین گفته شده است: کمپانی تولید مستقلی که کار تولید «طلای سفید» را برای بی‌بی‌سی با بازی اد وستویک در دست ساخت داشت، کار فیلمبرداری را متوقف کرده تا تکلیف این ادعاها روشن شود. 2 زن تاکنون به این بازیگر مرد اتهام سوءرفتار جنسی وارد کرده‌اند. آریل وین، بازیگر سابق در پست فیسبوک خود بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن چنین ادعایی مطرح شده است. این پس از آن مطرح شد که کریستینا کوهن نیز ادعا کرد در سال ۲۰۱۴ از سوی این بازیگر مورد تجاوز واقع شده است.


Page Generated in 0/0105 sec