printlogo


کد خبر: 184503تاریخ: 1396/8/24 00:00
توئیتر
بهزاد توفیق‏فر

باز از برنامه جلوتریم!
رئیس دولت دوازدهم گفت: در عمل به وعده‏ها هرگز عقب‏نشینی نمی‏کنم. لازم به ذکر است که نامبرده چیزی هم درباره جلونشینی یا حرکت یا پیشروی یا هرچیز دیگری در این مایه‏ها نگفت. وی در دیدار با اعضای شورای شهر تهران گفت برخی کارها مانند ساخت مترو، راه‏اندازی خطوط اتوبوس تندرو و افتتاح بزرگراه آزادگان، برای تهران لازم است و باید هرچه زودتر وعده آن به مردم داده شود. همچنین یک منبع آگاه از ارائه گزارش صدروزه وعده داده شده، خبرداد و گفت: افتتاح خانه پدری رییس‏جمهور و گرفتن کاپ اخلاق در برجام، فراتر از برنامه‏ریزی زمان انتخابات بود!

یمنی‏های خجالتی!
این یمنی‏ها خیلی خجالتی و مأخوذ به حیا بودند، خیلی! یادم هست رئیس دولت‌شان که گم شد، عربستان پیدایش کرد و هی داد زد این رئیس دولت مال کیه؟ بیاد ببرتش! حتی کاغذ کپی کرد روی دیوار و شیشه مغازه‏ها چسباند و سه بار با فاصله یکماهه در روزنامه رسمی آگهی داد که یک رئیس‏دولت موبور چشم آبی پیدا شده، صاحبش بیاد نشونی بده ببره! بازهم یمنی‏ها خجالت کشیدند بروند بگیرند. خُب! عربستان هم مجبور شد حمله کند به یمن تا بیایند و رئیس دولت‌شان را پس بگیرند دیگر. حالا از بن‏سلمان اصرار، از یمنی‏ها تعارف که بابا چه قابل!
الان لبنانی‮ها هم تعارفی شده‏اند. یک کلام به نخست‏وزیر لبنان گفتند بیاید استعفایش را بدهد، برود. اما این یکی هم... نه اینکه مرضی چیزی داشته باشند، نه! موقع رفتن می‏گویند حالا بودی... سعد هم می‏گوید باشه چون اصرار می‏کنید می‏مونم! گفته می‏شود همه این درباریان دستگیر شده در عربستان، به خاطر همین تعارف بیجا دستگیر شده‏اند!‬
 


Page Generated in 0/0065 sec