printlogo


کد خبر: 184520تاریخ: 1396/8/24 00:00
اخبار

«اشنوگل» به سینما می‌آید
ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده فیلم دفاع مقدسی «اشنوگل» گفت: با توجه به تراکم بالای اکران در سینماهای کشور در تلاش هستیم «اشنوگل» را اواخر آبان‌ماه اکران کنیم. به گزارش نقد سینما، هادی حاجتمند، کارگردان فیلم نیز گفت: «اشنوگل» به احتمال زیاد از ۲۴ یا ۲۵ آبان روی پرده سینماها می‌رود، اما افتتاحیه رسمی آن در هفته آینده خواهد بود. وی درباره نام فیلم گفت: اشنوگل (اسنورکل) یکی از تجهیزات غواصی است که فرد به کمک آن تنفس می‌کند و چون این فیلم درباره شهدای غواص بود، نام «اشنوگل»‌ را برای آن انتخاب کردم. در خلاصه داستان «اشنوگل» آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان 3 شب قبل از عملیات در حالی که درصدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از ۳۰ سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده... .

ترکیب «سوءتفاهم» قطعی شد
با قطعی‌شدن ترکیب بازیگران فیلم سینمایی «سوءتفاهم»، تازه‌ترین کار احمدرضا معتمدی در تهران جلوی دوربین می‌رود. به گزارش فارس، بعد از آنکه نام‌های مختلفی برای حضور در «سوءتفاهم» احمدرضا معتمدی در رسانه‌ها منتشر شد، ترکیب بازیگران این فیلم روز گذشته قطعی شد و فیلمبرداری کار هم از فردا در تهران آغاز می‌شود. مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، هانیه توسلی و پژمان جمشیدی بازیگران اصلی «سوءتفاهم» هستند و بازیگران دیگری نیز در ادامه به این فیلم اضافه خواهند شد. پیش از این نام‌های مختلفی نظیر لیلا حاتمی، سحر دولتشاهی، طناز طباطبایی، بهرام رادان، علی مصفا و... برای حضور در این فیلم شنیده شده بود که هیچ کدام از این بازیگران در سوءتفاهم حضور ندارند. تهیه‌کنندگی جدیدترین فیلم معتمدی را جلیل شعبانی بر عهده دارد و تلاش گروه بر این است که فیلم را به جشنواره فجر امسال برساند.


4 اثر از شبکه مستند در  جشنواره سینما حقیقت
شبکه مستند سیما با 4 اثر در بخش‌های مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت حضور دارد. به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، «فرزندان زمین» ساخته محسن سخا اثر منتخب شبکه مستند، در بخش مستندهای کوتاه مسابقه ملی «سینماحقیقت» پذیرفته شده است. مستندهای «دوران افشاریه» به کارگردانی ابوالفضل توکلی، «سالسوس» به کارگردانی آریان عطارپور و «فرهنگ عبارت است از» ساخته مختار نامدار نیز در بخش مستندهای کوتاه بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با دیگر آثار پذیرفته شده رقابت خواهند کرد.


«دورهمی» بزودی به تلویزیون بازمی‌گردد
«محمد احسانی» مدیر شبکه نسیم درباره برنامه‌های شبکه نسیم پس از ماه صفر اظهار داشت:  مهران مدیری در حال کار بوده و برنامه «دورهمی» با لوکیشن و ایده‌های جدید در حال ساخت است. برنامه‌ریزی پخش دورهمی در آینده‌ای بسیار نزدیک و  برای ماه ربیع‌الاول در نظر گرفته شده است. اما برنامه «خندوانه» به دلیل حجم بالای برنامه‌های چند ماه پایانی، گروه را خسته کرده بود و فرصتی می‌خواستند تا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنند و ایده‌های جدید بیابند چون برنامه‌هایی که به ورژن‌های بعدی می‌رسند، اگر ایده جدید نداشته باشند، افت می‌کنند. احسانی درباره علت تولید فصل‌های جدید برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» آن هم با سازندگان قبلی گفت: واقعیت این است در این زمان که تلویزیون برای جذب مخاطب رقبای زیاد و کار سختی دارد، در 2 ماهی که این برنامه‌ها پخش نمی‌شد هیچ‌کس پاسخگوی تلو تلو خوردن آنتن و تماس‌های زیاد مردم برای پخش مجدد این برنامه‌ها نبود. این درحالی است که خندوانه ۷۴ و دورهمی ۷۸ درصد مخاطب را به خود اختصاص داده بودند که با هیچ برنامه دیگری قابل مقایسه نبود.


Page Generated in 0/0139 sec