printlogo


کد خبر: 184522تاریخ: 1396/8/24 00:00
ورزشکاران برای کمک به زلزله‌زدگان دست‌به‌کار شدند
مدال کیانوش در حراج

چه آن زمان که جهان پهلوان تختی بزرگ بعد از زلزله بوئین‌زهرا کتش را درآورد و به شخصه برای مردم زلزله‌زده کمک جمع کرد، چه حالا که دیگر مریدان او حضور دارند، در هر دو حالت جامعه ورزش ایران در چنین مواقعی پا به میانه میدان می‌گذارد تا انسانیت را معنا کند. دیروز این کیانوش رستمی بود که قید مهم‌ترین مدال زندگی‌‌‌‌اش را زد و گفت آن را برای کمک به مردم استانش به حراج می‌گذارد. کیانوش رستمی، در حاشیه تمرین تیم‌ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان درباره حراج مدال المپیک خود برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، گفت: به مردم ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم مسؤولان و مردم کمک کنند تا حداقل بازماندگان این اتفاق در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرند. من دوست داشتم کمکی کنم، چرا که ما ایرانی‌ها پشت‌سر هم قرار داریم و از این رو مدال طلای المپیکم را به حراج گذاشته‌ام تا مبلغ حاصل از فروش آن را به زلزله‌زدگان کمک کنم. او درباره اینکه هنوز ویزای ملی‌پوشان ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشده است، تصریح کرد: امیدوارم ویزا صادر شود تا تیم‌ملی ایران با اقتدار جایگاه خوبی در مسابقات جهانی به دست بیاورد و پرچم ایران به اهتزاز در‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید. این اتفاق می‌تواند دلگرمی برای مردم ایران باشد.
جمع آوری کمک ها در شیرودی
قهرمانان و چهره‌های ورزشی کشور آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان آسیب‌دیده زلزله غرب کشور شده‌اند. چهره‌های ورزشی و قهرمانان کشور به همراه مدیران ورزش و رئیسان فدراسیون‌ها در کنار سایر اقشار جامعه ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان استان‌های غربی ایران، آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کردند. از این رو جامعه ورزش چهارشنبه ۲۴ آبان در ورزشگاه شهید شیرودی گرد هم می‌آیند تا با کمک‌های هم بتوانند مرهمی باشند بر زخم‌های بازماندگان این حادثه. ورزشکاران و چهره‌های صاحبنام ورزش ایران امروز از ساعت 9:30 صبح تا 15:00 در ورزشگاه شهید شیرودی واقع در خیابان مفتح جنوبی منتظر دریافت کمک‌های مردمی هستند.
کشتی‌گیران ملی‌پوش به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه می‌روند
نمایندگان تیم‌‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای دیدار با زلزله‌زدگان کرمانشاه به این استان سفر می‌کنند. اعضای تیم‌‌های ملی کشتی، در راستای احترام به مردم پهلوان‌پرور کرمانشاه و به یاد همراهی تاریخی مردم شریف این خطه با ورزش ملی کشور، امروز چهارشنبه راهی این استان شده و با حضور در مناطق زلزله‌زده با مردم دیدار می‌کنند. کشتی‌گیران همچنین برخی اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان را که از دیروز از سوی مردم به فدراسیون کشتی و قهرمانان ملی ارائه شده میان زلزله‌زدگان توزیع خواهند کرد.
 


Page Generated in 0/0147 sec