printlogo


کد خبر: 184568تاریخ: 1396/8/24 00:00
خوزستان

ساخت خط 132 کیلوولت میانگران ـ دهدز آغاز شد‏
مجری طرح‌های خطوط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول احداث پروژه خط 132 کیلوولت میانگران- دهدز به طول 20 کیلومتر به صورت دو مداره به تعداد 70 دستگاه دکل فلزی مشبک با استفاده از
های دریک شروع شد. امیر قائدی اظهار کرد: فاز اول این پروژه تا محل پست آنزان در محدوده جغرافیایی شهرستان ایذه است و هدف از اجرای آن افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه فوق‌توزیع منطقه، کاهش محدودیت و تامین برق صنایع و متقاضیان است. وی ادامه داد: مدت زمان انجام این پروژه 7 ماه است و هزینه اجرای فاز اول 120 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پرداخت می‌شود. مجری طرح‌های خطوط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: همه مراحل طراحی و خدمات مهندسی و همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی پروژه توسط شرکت‌های داخلی انجام خواهد شد.

واحد 6 نیروگاه مسجدسلیمان به شبکه سراسری پیوست
واحد 6 نیروگاه مسجدسلیمان پس از اتمام تعمیرات سالانه به شبکه سراسری متصل شد. مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان با اشاره به بررسی و تحلیل شرایط فنی مربوط به واحد 6 پیش از شروع تعمیرات سالانه افزود: در مدت خروج این واحد، به منظور ارزیابی سرعت پاسخگویی تجهیزات، بررسی و تست همه فرامین کنترلی و حفاظتی با موفقیت انجام شد. فرهاد علیدوستی ادامه داد: بررسی اتصالات سیم‌پیچ، هسته ژنراتور و تمیزکاری آن، تعویض کنتورهای مربوط به سیستم کنترل، اصلاح لاجیک سیستم جوکی پمپ گاورنر، ارزیابی مجدد تنظیمات مربوط به تجهیزات ابزار دقیق، رفع اشکال از سیستم آب‌بندی تجهیزات مکانیکی و رفع اشکال از سیستم ارتعاش‌سنجی این واحد، از جمله اقدامات مهمی بود که در این تعمیرات سالانه صورت گرفت. وی خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی و تامین بموقع متریال در زمان خروج این واحد و همت همه متخصصان نیروگاه، تعمیرات سالانه این واحد در موعد زمانبندی شده با موفقیت به اتمام رسید.


Page Generated in 0/0053 sec