printlogo


کد خبر: 184582تاریخ: 1396/8/25 00:00
اخبار

نمایندگان ایران در قرعه‌کشی جام جهانی مشخص شدند
در غیبت مهدی تاج، محمدرضا ساکت به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال ایران در قرعه‌کشی جام جهانی، کارلوس کی‌روش را همراهی می‌کند. تیم ملی فوتبال ایران ساعت 2 بامداد دیروز چهارشنبه به ایران رسید و بازیکنان لیگ برتری به تیم‌های خود ملحق شدند تا برای هفته سیزدهم لیگ برتر آماده شوند. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال هم در این سفر تیم ملی را همراهی کرد تا در تهران به امور این تیم رسیدگی کند. این در حالی است که در دفعات گذشته او بعد از هر اردو و بازی تدارکاتی به مرخصی می‌رفت. هدف کی‌روش از بازگشت به ایران برگزاری جلسات کاری با مهدی تاج است و پس از آن نیز برای حضور در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی به مسکو می‌رود. محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده ایران در این مراسم که ولادیمیر پوتین هم حضور دارد، شرکت می‌کند. کارلوس کی‌روش هم به عنوان سرمربی تیم ملی در مراسم قرعه‌کشی حاضر خواهد بود. لژیونرهای تیم ملی نیز به صورت مستقیم از هلند راهی باشگاه‌های خود شدند. قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دهم آذر در مسکو انجام می‌شود.

سونامی احکام طلبکاران در انتظار استقلال
مشکل جدید
کمیته تعیین وضعیت بزودی جلسه رسیدگی به پرونده‌های باشگاه استقلال را تشکیل خواهد داد. به گزارش شفقنا ورزشی، استقلالی‌ها توانستند با استفاده از بند سوم احکام انضباطی که به آنها اجازه می‌داد به کمیته تعیین وضعیت نسبت به رای صادره شکایت کنند، پرونده‌های مالی خود را موقتا حل کنند. مدیران استقلال با شکایت به کمیته تعیین وضعیت در تعداد بسیار زیادی از پرونده‌ها، توانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و با استفاده از این مسکن، موقتا مشکل بدهی‌های سنگین خود که به حکم منتج شده بود را حل کنند اما بزودی باید در انتظار سونامی احکام کمیته تعیین وضعیت باشند. کمیته تعیین وضعیت طی یک ماه آینده باید به پرونده‌های پرتعداد باشگاه استقلال رسیدگی کند و بعد از رسیدگی با توجه به اینکه بازیکنان در پرونده‌های خود محق هستند، رای به نفع آنها صادر خواهد شد و استقلالی‌ها باید بدهی بازیکنان را پرداخت کنند.  این اتفاق می‌تواند سال سختی را برای افتخاری و مدیران استقلال رقم بزند و آنها تنها یک سال فرصت دارند این مشکلات مالی را حل کنند و در غیر این صورت سال آینده دیگر نمی‌توانند با استفاده از بند‌های قانونی مشکلات مالی را حل کنند.

کانگوروها به روسیه رسیدند
استرالیایی‌ها با هت‌تریک کاپیتان خود در نیمه دوم توانستند برابر هندوراس به برتری رسیده و خود را به عنوان سی و یکمین تیم حاضر در جام‌جهانی 2018 روسیه معرفی کنند. استرالیایی‌ها پس از تساوی بدون گل در دیدار رفت برابر هندوراس در بازی برگشت موفق شدند تیر خلاص را به این تیم بزنند و با به دست آوردن یک برتری دلچسب خود را به جام‌جهانی برسانند. آنها در این بازی 3 بار دروازه تیم میهمان را باز کردند و در طرف مقابل یک بار نیز در آخرین ثانیه‌های بازی دروازه خود را باز شده دیدند. با سعود استرالیا به جام‌جهانی، حالا قاره آسیا هر 5 سهمیه خود را در روسیه دارد که این اتفاق مثبتی برای قاره کهن به حساب می‌آید.

درگیری دبیر فدراسیون کاراته با یک خبرنگار
دبیر فدراسیون کاراته با یکی از خبرنگاران حوزه رزمی درگیری لفظی پیدا کرد. ایمان میری، خبرنگاری که در حوزه رزمی فعالیت می‌کند صبح روز چهارشنبه به منظور مصاحبه با صادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته به محل این فدراسیون رفت اما پس از خروج از اتاق وی با برخورد محسن عاشوری، دبیر فدراسیون مواجه شد. میری در این باره به  مهر گفت: پس از خروج از دفتر فرجی به عاشوری برخوردم. دبیر فدراسیون پس از آنکه مرا به بیرون از ساختمان هدایت کرد، با بیان سخنانی به همراه یکی از دوستان خود بنده را مورد ضرب و جرح قرار دادند. با این حال حراست مجموعه کشوری وارد ماجرا شد و اجازه نداد ماجرا بیشتر ادامه داشته باشد. محسن عاشوری، دبیر فدراسیون کاراته نیز در گفت‌وگو با  مهر هرگونه برخورد با این خبرنگار را رد کرد و گفت: ایشان تهمت‌های  زیادی به من زدند و من هم فقط با او صحبت کردم و خواستار توضیح شدم!


Page Generated in 0/0059 sec