printlogo


کد خبر: 184590تاریخ: 1396/8/25 00:00
کوتاه و گویا


شهردار منطقه 7 از حمایت ورزشکاران این منطقه برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد. سمیه حاجوی با اعلام این مطلب، افزود: به منظور حمایت از این عزیزان، ورزشکاران این منطقه اقدام به جمع‌آوری پتو، لباس گرم، خشکبار و لوازم بهداشتی در محل ایستگاه‌های تندرستی و اداره ورزش منطقه کردند.
رضا قدیمى، مدیرعامل خدمات اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: ظرفیت همراه‌سراهاى تهران در قالب اجاره مهمانپذیرهاى مناسب و نزدیک به مراکز درمانى از امشب تا صددرصد افزایش پیدا مى کند. وی افزود: سازماندهى یک تیم بزرگ مددکارى اجتماعى متشکل از کارشناسان متخصص و زبده سازمان یادشده جهت ارائه مشاوره به حادثه‌دیدگان، از دیگر خدمات شهردارى تهران خواهد بود.
عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نشست تخصصی و همچنین انجام فرآیند درمانی جانباز قهرمان مرادعلی شیرانی در هفته گذشته خبر داد.
امیر جاویدپور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه21 تهران از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در راستای ترویج و اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان این منطقه خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: پس از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط 3 و 4 متروی تهران، این زمان در خط 2 هم کاهش یافت. مهندس نوبخت با اشاره به اینکه در حال حاضر سرفاصله حرکت قطارها در خط 2 به 5/4 دقیقه کاهش یافته است، افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط موجود، اولویت اول شرکت بهره‌برداری متروی تهران است و در این راستا مدیریت تعمیرات و نگهداری قطارهای مترو و افزایش تعداد قطارهای فعال به منظور کاهش سرفاصله حرکت قطارها در دستور کار قرارگرفته است.
ویژه برنامه هفته ملی دیابت با شعار «زنان و دیابت، حق ما داشتن آینده‌ای سالم» با هدف آگاهی‌بخشی و حساس‌سازی زنان به بیماری دیابت و نقش آنها در داشتن خانواده و جامعه‌ای سالم در شمال تهران آغاز  شد.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور حدود 7 هزار نخبه در جامعه ایثارگری افتخاری بزرگ و سرمایه همیشگی بنیاد است.
سیدمنصورمیرمرادی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران الکترونیکی شدن خدمات را عاملی برای تقویت خدمت‌رسانی به ایثارگران دانست و گفت: ظرفیت خوبی در بنیاد ایجاد شده تا با حذف مکاتبات کاغذی، نسبت به ایجاد ارتباط وب‌سرویسی با سایر دستگاه‌ها اقدام شود.
ویژه‌نامه نوجوانانه «هشتگ» توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با همکاری خانه نوجوان هر روز در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال منتشر و توزیع می‌شود.
موزه ملی علوم و فناوری ایران با مشارکت و همکاری برج میلاد، سومین جشنواره «علم برای همه» را با تاکید بر «خانواده‌های ایرانی» و رویداد طبیعی «زلزله» و با حضور علاقه‌مندان بسیار از سراسر کشور در هفته علم -20 تا 25 آبان- برگزار کرد.
 


Page Generated in 0/0083 sec