printlogo


کد خبر: 184616تاریخ: 1396/8/25 00:00
اخبار

همایش کارگروه انرژی خراسان رضوی برگزار شد
نشست کارگروه انرژی با حضور مدیران و کارشناسان شرکت‌های ذی‌ربط در خراسان رضوی و اساتید دانشگاه با هدف تعامل و هم‌افزایی و رفع چالش‌های شرکت‌های متولی تولید انرژی، نفت و گاز، آب و برق به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد. دبیر کارگروه هم‌افزایی انرژی خراسان رضوی در این باره گفت: این همایش با عنایت به اهمیت آینده‌پژوهی انرژی، مدیریت تولید و مصرف، افزایش راندمان واحدهای عملیاتی، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و اولویت‌بندی تحقیقات در حوزه انرژی‌های نو و طرح‌های پژوهشی برگزار شد. محمد یوسفیان تصریح کرد: در این همایش یک روزه مدیران شرکت‌های برق، آب و فاضلاب و شرکت‌های تابعه صنعت نفت به بررسی چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های مشترک پرداختند و ضمن تبادل‌نظر از تجربیات همدیگر بهره‌مند شدند.


پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه
محمد بیگدلی با ارسال پیامی ضمن همدردی با خانواده‌های جان باختگان در حادثه زلزله کرمانشاه و مناطق غرب کشور، از آمادگی این بانک برای مشارکت در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، متن پیام به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ضایعه درگذشت تنی چند از هموطنان عزیز در حادثه زلزله استان کرمانشاه و مناطق غرب کشور، موجب تاثر و تالم فراوان همه ایرانیان شد.  اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ملت، این حادثه حزن‌انگیز را خدمت مردم شریف ایران بویژه آسیب‌دیدگان استان کرمانشاه و مناطق غرب کشور تسلیت عرض می‌کنم. بی‌تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که همواره در شرایط دشوار، پایداری و استقامت خود را اثبات کرده‌اند، رنج این مصیبت را با همدردی یکپارچه مردم ایران در سراسر کشور بر خود هموار خواهند کرد. مجموعه بانک ملت بر خود فرض می‌داند از همه توان خود جهت کمک‌رسانی و اعلام همبستگی با مصیبت‌دیدگان این حادثه استفاده کند.


Page Generated in 0/0061 sec